TechArt stworzył potwora. Niewiele jest szybszych Porsche

Firma tuningowa TechArt przygotowała bardzo interesujący projekt, który będzie jedną z gwiazd tegorocznego salonu w Genewie. To bardzo mocne i bardzo szybkie Porsche 911 Turbo S, przechrzczone na GTstreetRS. Auto po prostu szokuje osiągami.

Wygląda groźnie i zdecydowanie nie składa obietnic bez pokrycia.Wygląda groźnie i zdecydowanie nie składa obietnic bez pokrycia.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Nie od dziś wiadomo, że w produktach Porsche drzemie spory tuningowy potencjał. Firmy takie jak TechArt chętnie to wykorzystują, dzięki czemu powstaje wiele imponujących dzieł. GTstreetRS będzie z pewnością jedną z ciekawszych, tuningowych propozycji tegorocznego salonu w Genewie. Nie tylko za sprawą wyglądu, ale przede wszystkim mocy.

Choć trzeba przyznać, że GTstreetRS prezentuje się również bardzo okazale. Modny ostatnio zielony lakier nadwozia połączono z pakietem aerodynamicznym z włókna węglowego. Jego głównym zadaniem jest zapewnianie właściwego docisku oraz chłodzenie wszystkich elementów podatnych na przegrzanie. To naprawdę dopracowany zestaw.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Świetne wrażenie robią także felgi z centralną śrubą. Je również zoptymalizowano pod kątem przepływów powietrza, stosując dodatkowe osłony z włókna węglowego. Wszystko po to, by poprawić zachowanie auta podczas jazdy z dużą prędkością. Prezentowane Porsche jest w stanie rozpędzić się do 340 km/h. Warto jednak wspomnieć, że jest to wartość ograniczona elektronicznie z uwagi na kwestie bezpieczeństwa.

Czasy przyspieszeń imponują jeszcze bardziej. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 2,5 s. Osiągnięcie 200 km/h zajmuje natomiast 8,1 s. To naprawdę bardzo szybkie porsche. Takie wyniki są rezultatem nie tylko dopracowanej aerodynamiki, ale przede wszystkim napędu. 3,8-litrowa sześciocylindrówka została podkręcona do 770 KM oraz 920 Nm.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Specjaliści z firmy TechArt zadbali o każdy detal. Standardowe szyby zastąpiono lżejszymi odpowiednikami, a seryjny wydech ustąpił miejsca wersji z tytanu. Kierowca może regulować natężenie hałasu przyciskiem znajdującym się we wnętrzu. Sama kabina także nie rozczarowuje. Lekkie kubełkowe fotele pokryto skórą i alcantarą. Nie brakuje też szelkowych pasów i klatki bezpieczeństwa.

To bardzo złożony i dopracowany projekt skierowany do klientów pragnących ekstremalnych wrażeń. Póki co TechArt nie pochwalił się ceną, ale przy takich osiągach i wyglądzie, żadna kwota nie będzie w stanie zrazić potencjalnych klientów.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/29] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów