Tak wygląda nowy Hyundai Kona. Jest większy, bardziej dojrzały i dostanie trzy napędy

Hyundai dość niespodziewanie pochwalił się zupełnie nową, drugą generacją Kony. Auto mocno urosło i wyszlachetniało, nabierając przy tym cech typowych dla nowych modeli marki.

Nowy Hyundai KonaNowy Hyundai Kona
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Hyundai
Aleksander Ruciński

Mowa przede wszystkim o odważnej stylistyce, która zdecydowanie nawiązuje do elektrycznej linii Ioniq. Wąskie świetlne pasy wieńczące przód i tył pojazdu mogą się podobać. Tym bardziej, że towarzyszą im zdecydowane linie i ciekawe detale – inne dla każdej opcji napędu.

Kona będzie bowiem dostępna w trzech wariantach – spalinowym, hybrydowym i elektrycznym. Hyundai wciąż nie zdradza detali, lecz można podejrzewać, że postawi na sprawdzone zestawy znane już z innych modeli koncernu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Hyundai Kona N – kto robi tak agresywne crossovery?!

Równie ciekawie co nadwozie prezentuje się wnętrze, w którym pierwsze skrzypce grają połączone ekrany zamknięte w zakrzywioną całość. Nie zabraknie też szlachetniejszych materiałów i bogatego wyposażenia pozwalającego pozycjonować model wyżej niż dotychczas.

Zresztą w taką narrację wpisują się również wymiary nadwozia. Kona jest o 150 mm dłuższa i 25 mm szersza niż poprzednik. Wzrósł też rozstaw osi – dokładnie o 60 mm, co powinno przełożyć się na przestrzeń w kabinie.

Więcej szczegółów powinniśmy poznać w najbliższych miesiącach, ale już dziś można śmiało stwierdzić, że nowa Kona zapowiada się naprawdę ciekawie.

  • Nowy Hyundai Kona
  • Nowy Hyundai Kona
  • Nowy Hyundai Kona
  • Nowy Hyundai Kona
  • Nowy Hyundai Kona
  • Nowy Hyundai Kona
[1/6] Nowy Hyundai Kona Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Hyundai
Wybrane dla Ciebie
Stracił "prawko" na trzy miesiące. Nie chodziło o prędkość
Stracił "prawko" na trzy miesiące. Nie chodziło o prędkość
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie