Suzuki Splash po faceliftingu wjeżdża do Polski

Po pierwszych doniesieniach o faceliftingu Suzuki Splash w końcu ukazała się oficjalna informacja producenta. Ujawniono, że odświeżony maluch wjedzie do polskich salonów jeszcze w tym miesiącu.

Suzuki Splash po faceliftinguSuzuki Splash po faceliftingu
Piotr Ślusarczyk

Po pierwszych doniesieniach o faceliftingu Suzuki Splash w końcu ukazała się oficjalna informacja producenta. Ujawniono, że odświeżony maluch wjedzie do polskich salonów jeszcze w tym miesiącu.

Przy okazji liftingu Splasha pochwalono się, że w Polsce właścicieli znalazło już 3000 egzemplarzy auta sprzedawanego od 2008 roku.

Suzuki Splash po zmianach wyróżniał się będzie zmodyfikowaną maską i zderzakami, nową atrapą chłodnicy oraz ostrzej zarysowanymi światłami przeciwmgłowymi. Autko urośnie i będzie teraz mierzyć 3775 mm długości (60 mm więcej niż poprzednio).

Suzuki Splash po faceliftingu
Suzuki Splash po faceliftingu

Na liście opcji pojawią się nowe lakiery: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic. We wnętrzu będzie można wybierać spośród dwóch wykończeń konsoli środkowej: białego lub czarnego. Nowy będzie też wzór tapicerki.

Pod maską poliftinfowego Splasha bez rewelacji. Znajdą się tam benzynowe motory o pojemnościach 1,0 oraz 1,2 l i mocach odpowiednio 68 i 94 KM. Producent twierdzi, że spalanie tych jednostek w cyklu mieszanym powinno zamknąć się w zakresie 4,7-5,7 l/100 km.

Cennik Suzuki Splash rozpocznie się od 41 900 zł. Poniżej oficjalna informacja producenta.

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu br.

Nowy Suzuki Splash pojawi się w polskich salonach marki już w lipcu. Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku, Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3.000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała jeszcze bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu, które zyskało bardziej sportowy wygląd. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona, nowe kolory to:  niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa Nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną

5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT

w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów. Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100 km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

  • Obraz
  • Suzuki Splash po faceliftingu
  • Suzuki Splash po faceliftingu
  • Obraz
  • Obraz
[1/5] Źródło zdjęć: |

Źródło: Suzuki

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Wywiad: VW powierzył mu stworzenie amerykańskiej marki. Tak Niemcy chcą podbić USA wykorzystując Trumpa
Wywiad: VW powierzył mu stworzenie amerykańskiej marki. Tak Niemcy chcą podbić USA wykorzystując Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy