SsangYong SIV-1 w drodze do Genewy

SsangYong w natarciu. Ten koreański producent ostatnio mocno się uaktywnił i próbuje na wszelakie sposoby zdobyć uznanie Europejczyków. Na zbliżającym się salonie samochodowym w Genewie SsangYong zamierza zaprezentować miedzy innymi nową generację modelu Rodius oraz koncept SIV-1, którego jak na razie zaprezentowano jedynie na pierwszych wizualizacjach.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

SsangYong w natarciu. Ten koreański producent ostatnio mocno się uaktywnił i próbuje na wszelakie sposoby zdobyć uznanie Europejczyków. Na zbliżającym się salonie samochodowym w Genewie SsangYong zamierza zaprezentować miedzy innymi nową generację modelu Rodius oraz koncept SIV-1, którego jak na razie zaprezentowano jedynie na pierwszych wizualizacjach.

Koncept SIV-1 jest w pewnym stopniu ewolucją konceptu e-XIV, który zadebiutował na zeszłorocznym salonie samochodowym w Paryżu. Wygląda jednak na to, że SIV-1 jest konceptem, który mógłby bez większego problemu wejść do produkcji seryjnej. Niestety szefowie SsangYonga nie zdradzili jeszcze, czy mają takie plany odnośnie prezentowanego konceptu.

Trzeba przyznać, że koncept SIV-1 prezentuje się bardzo poprawnie. Jest to crossover o nieco usportowionej linii nadwozia. Samochód wyróżnia się agresywnym pasem przednim, masywnymi nadkolami i przetłoczeniami na bokach. Z tyłu dostrzeżemy spoiler dachowy, ciekawe światła oraz dwie końcówki wydechu.

Obraz

Niestety SsangYong nie zdradził jak na razie zbyt wielu informacji, jednak wiemy, że koncept SIV-1 mierzy 4500 mm długości, 1880 mm szerokości i 1640 mm wysokości. Jego rozstaw osi to 2700 mm. Więcej szczegółów poznamy już niebawem, gdyż salon samochodowy w Genewie rozpocznie się 5 marca.

  • Obraz
  • Obraz
[1/2] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić