Sprzedaż samochodów w sieci. Jak wyróżnić się w gąszczu ogłoszeń?
Na platformie OTOMOTO, w samej tylko kategorii samochodów osobowych, można znaleźć ponad ćwierć miliona ogłoszeń. Konkurencja jest więc ogromna, ale sukces osiągają tylko nieliczni. Jak zwiększyć szanse na rozwój biznesu motoryzacyjnego w sieci? Co zrobić, żeby zdobyć zaufanie potencjalnych klientów?
13.03.2024 14:17
OTOMOTO ma już 20 lat. W tym czasie sposób umieszczania ogłoszeń na portalu stał się wzorem dla całej branży. Dlatego platforma nie tylko łączy kupujących ze sprzedającymi pojazdy i części, ale również edukuje ich. W konkursie "Liderzy Jakości" OTOMOTO nagrodziło swoich partnerów biznesowych za transparentność i kreatywność w przygotowywaniu ogłoszeń.
Jak wyróżnić się na tak konkurencyjnym rynku? Jakie powinno być idealne ogłoszenie? O tym opowiedział nam Tomasz Sułkowski, Head of Sales w OTOMOTO.