Sprzedaż BMW M wzrasta
W zeszłym roku oddział M GmbH należący do marki BMW poprawił swoją sprzedaż o 14% i jest już o włos od lidera rynku, czyli Mercedes AMG.
Rok 2013 był bardzo szczęśliwy dla superoddziału marki BMW, czyli firmy M GmbH. Specjaliści od tuningu bawarek sprzedali o 14% więcej aut niż w 2012 roku, dzięki czemu udział rynkowy BMW M zbliżył się do Mercedesów AMG.
W zeszłym roku zakończono oficjalnie sprzedaż BMW M3 generacji E90/E92Pomimo tego oddziałowi M GmbH udało się zanotować wzrost sprzedaży aż o 14%.
Łącznie w 2013 roku do klientów trafiło 31 282 samochody z charakterystycznym logo M i trzema kolorowymi paskami. Oczywiście w tak świetnym wyniki spory udział mają taki modele jak M135 czy superdiesle M550d czy warianty M50d modeli X5 oraz X6.
BMW coraz bardziej dogania Mercedesa, który może pochwalić się wynikiem 32 200 sprzedanych sportowych wersji samochodów ze Stuttgartu. Czas pokaże jaki będzie rok 2014 dla obu rywali i jak odpowie na to wszystko Audi RS.