Spotkanie na szczycie

Co dwóch zawodników Castrol EDGE Team może przekazać grupie miłośników motoryzacji? Otóż dużo, sam byłem zaskoczony jak dużo. Razem z Pawłem Trelą mieliśmy przyjemność spotkać się z blogerami i forumowiczami i porozmawiać o naszych doświadczeniach związanych z budowaniem i serwisowaniem naszych aut sportowych. Jak przebiegało to spotkanie? Przeczytajcie sami.

Spotkanie na szczycie 1
Grzegorz Staszewski

Ile może wytrzymać 1600 konny silnik podczas zawodów, jak wygląda procedura startowa w Corvette VTG, z jakimi problemami konstrukcyjnymi borykaliśmy się przez lata naszych startów w wyścigach na ćwierć mili? To tylko część pytań, które padały z sali. Przyznam szczerze, że niektóre z nich mnie zaskakiwały. Z drugiej jednak strony przyjemnie było podzielić się z innymi wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłem przez te wszystkie lata.

Spotkanie na szczycie 2

Zacznijmy jednak od początku. To wydarzenie było pierwszym z całego cyklu spotkań organizowanych przez Castrol Polska. Pomysł jest taki żeby osoby, z którymi na co dzień komunikujemy się za pomocą mediów internetowych, mogły spotkać się z nami w cztery oczy i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z budową, użytkowaniem i dbaniem o swoje silniki. Wsparciem dla nas służy specjalista Castrol Polska, który o olejach silnikowych wie chyba wszystko. Na miejsce naszego pierwszego spotkania obraliśmy bardzo ciekawą lokalizację – 12 piętro wieżowca Zebra Tower, z którego rozciąga się znakomity widok na Warszawę.

Spotkanie na szczycie 3

Już podczas tego spotkania okazało się, że tematyka którą interesują się nasi goście, jest tak rozległa, że musimy zobaczyć się jeszcze kilka razy. Tak naprawdę to nie starczyło nam czasu żeby poruszyć wszystkie kwestie, które interesowały zebranych. Nawet w przerwie na lunch nie przestawaliśmy rozmawiać o budowie naszych silników i podzespołów aut wyczynowych. Myślę, że dzięki temu udało nam się przekazać bardzo dużo cennej wiedzy, tym którzy jej naprawdę potrzebują. Przy okazji cieszę się, że mogliśmy rozwiać sporo wątpliwości i mitów, które od lat krążyły w opinii użytkowników aut. Niestety bardzo często prawda zdecydowanie różni się od opinii krążących wśród kierowców.

Spotkanie na szczycie 4

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za przybycie, miło było spotkać się z ludźmi, którzy kochają samochody i poświęcają im swój czas i energię. Mam nadzieję, że niedługo znowu będziemy mieli okazję się spotkać!

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
VW powierzył mu stworzenie amerykańskiej marki. Tak Niemcy chcą podbić USA, wykorzystując zamysł Trumpa
VW powierzył mu stworzenie amerykańskiej marki. Tak Niemcy chcą podbić USA, wykorzystując zamysł Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy