Sekcja zwłok: Fab Design SLR Desire

Dwa miesiące temu na naszym blogu opisywaliśmy kolejną ofiarę seryjnego mordercy pięknych samochodów - firmy Fab Design. Teraz pojawiło się więcej informacji na temat zbrodni, znany jest również motyw, najlepiej określa go napis wyryty na ciele ofiary "Desire".

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Dwa miesiące temu na naszym blogu opisywaliśmy kolejną ofiarę seryjnego mordercy pięknych samochodów - firmy Fab Design. Teraz pojawiło się więcej informacji na temat zbrodni, znany jest również motyw, najlepiej określa go napis wyryty na ciele ofiary "Desire".

Nie sądziłem, że ktoś może do tego stopnia zbezcześcić jeden z najpiękniejszych super samochodów na świecie. Jedyny pozytywny aspekt całej modyfikacji to poprawa osiągów. Standardowy(piękny) SLR produkuje 626 koni mechanicznych i 780Nm momentu obrotowego. Fab Design wyciągnęło z V8 o pojemności 5.5-litra aż 750 koni i ponad 1000Nm momentu! W rezultacie pseudo wóz batmana przyspiesza od zera do setki w 3.6-sekundy.

Korzyścią płynącą z tego jest fakt, że można jechać tym autem tak szybko, że nikt nie zdąży zauważyć kierowcy. SLR został dosłownie obwieszony dodatkami z włókna węglowego. Z przodu mamy ohydny wystający zderzak, zwróćcie uwagę na te mini-światła przeciwmgłowe, wyglądają jakby były wyjęte z Nysy albo Żuka. Z boku widzimy przetłoczenia wydłużające optycznie linię nadkoli, powykręcane progi i zmienione wyloty powietrza. Z tyłu natomiast wielki dyfuzor z motywem trójkąta nawiązuje do "podstawki" o-gromnego i o-hydnego spojlera.

Morderstwo z użyciem włókna węglowego, oczywiście o gustach się nie dyskutuje. Koszmar. Tunerom z Fab Design proponuję zabrać się za modyfikacje bardziej przyziemnych samochodów np. Skoda Fabia.     

[block position="inside"]10122[/block]

Źródło: worldcarfans.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa