Seat Leon FR od JE Design

Firma JE Design, która specjalizuje się w przeróbkach Seatów zabierze swoje zabawki na Essen Motor Show. Wśród nich będzie nowy projekt, Seat Leon FR. Tuner zadbał nie tylko o zmianę wyglądu, ale również o wzmocnienie jednostki napędowej.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Firma JE Design, która specjalizuje się w przeróbkach Seatów zabierze swoje zabawki na Essen Motor Show. Wśród nich będzie nowy projekt, Seat Leon FR. Tuner zadbał nie tylko o zmianę wyglądu, ale również o wzmocnienie jednostki napędowej.

Modyfikacje będą dostępne w obu wersjach silnikowych FRa. Benzynową jednostkę TFSI wzmocniono z 211 do 270 koni i 355 Nm momentu obrotowego, natomiast diesla TDI ze 170 do 204 koni mechanicznych oraz 380Nm momentu. Panowie z JE Design osiągnęli to nie dotykając praktycznie nic pod maską, całą dodatkową moc udało się uzyskać zmieniając ustawienia jednostki sterującej.

W efekcie Leon napędzany silnikiem benzynowym osiąga pierwszą setkę w 6.2-sekundy. Wersja z silnikiem wysokoprężnym jest już odrobinę wolniejsza, potrzebuje na to jednak tylko 7.6-sekundy.

Znacznie bardziej radykalne zmiany przeprowadzono zmieniając wygląd auta. W skład aero pakietu wchodzi przedni zderzak z podwójnym "noskiem", progi, tylny zderzak z dyfuzorem oraz lotka dachowa. Z przodu mamy dodatkowo bardzo modne ostatnio diody LED, nie zabrakło również moim zdaniem niepotrzebnych drzwi a'la Lamborghini. Nowe sprężyny obniżyły zawieszenie o 35mm, a nadwozie stoi teraz na ciemnych 19-calowych polerowanych obręczach.

We wnętrzu odnajdziemy rewelacyjnie wyglądające podgrzewane przednie fotele z funkcją masażu. Całość obszyta skórą łącznie z boczkami drzwi, podłokietnikiem, kołem kierownicy oraz mieszkami drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego.

Za taką modyfikację trzeba będzie zapłacić 12.652 euro w przypadku Leona z silnikiem TFSI oraz 12.552 euro za Leona z dieslem pod maską. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane na Essen Motor Show 28 listopada.

[block position="inside"]9557[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił