Renault Symbioz wycenione w Polsce. Wypełni lukę po ważnym modelu

Renault Symbioz
Renault Symbioz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

09.07.2024 10:17, aktual.: 09.07.2024 10:34

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Symbioz to nowy crossover segmentu C pozycjonowany w gamie Renault pomiędzy Capturem i Australem. Częściowo zastąpi spalinowe Megane. A ile kosztuje?

Renault Symbioz - podstawowe dane techniczne

Symbioz mierzy 441 cm długości, 179 cm szerokości, 157 cm wysokości i ma niemal 264 cm rozstawu osi - jak Renault Captur, na którym zresztą bazuje. Symbioz jest jednak pozycjonowany nieco wyżej niż Captur, bo segmencie kompaktowych SUV-ów.

Dużą zaletą modelu, poza ciekawym wyglądem, wydaje się spory bagażnik - w zależności od ustawienia kanapy kufer zmieści od 492 do aż 624 litrów ładunku. Jak na ten segment, jest to świetny wynik. Szkoda, że gama silników nie jest tak świetna.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ogranicza się bowiem do jednej wersji - 145-konnej hybrydy opartej na benzynowym, wolnossącym silniku 1.6, pozwalającym osiągać pierwszą setkę w 10,9 sekundy i rozpędzać się do 170 km/h. Na szczęście wybór wersji wyposażenia jest już większy.

Renault Symbioz
Renault Symbioz© Materiały prasowe | Clement Choulot

Renault Symbioz - ceny i wyposażenie

techno - od 135 900 zł - standardowo dostaniemy tu m.in. multimedia openR link 10,4" z nawigacją, indukcyjną ładowarkę do smartfona, 18-calowe felgi aluminiowe, system bezkluczykowy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, adaptacyjny tempomat, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację;

esprit Alpine - od 144 900 zł - techno + 19-calowe felgi aluminiowe, pakiet stylizacyjny esprit Alpine, wnętrze esprit Alpine;

iconic - od 151 900 zł - esprit Alpine + m.in. elektrycznie podnoszona klapa bagażnika, elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera, system wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego, asystent jazdy w korku i na autostradzie, kamera 360 stopni, podgrzewane przednie fotele, system kontroli martwego pola.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także