Ostatni Aston Martin One-77 na sprzedaż

To jeden z tych, którzy nie są tworami księgowych, marketingowców czy speców od public relations. To jeden z tych, którzy nie dostali przeszczepionych części i nie trafili do masowej produkcji. Oto Aston Martin One-77, seria 77 niesamowitych supersamochodów, z których został już tylko jeden.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

To jeden z tych, którzy nie są tworami księgowych, marketingowców czy speców od public relations. To jeden z tych, którzy nie dostali przeszczepionych części i nie trafili do masowej produkcji. Oto Aston Martin One-77, seria 77 niesamowitych supersamochodów, z których został już tylko jeden.

Prawdę mówiąc chyba mało kto spodziewał się tego, że gdzieś na świecie stoi jeszcze Aston One-77 w fabrycznie nowym stanie. Okazuje się jednak, że najbogatsi kolekcjonerzy albo wyczerpali limit inwestycji na kilka najbliższych lat, albo już posiadają króla Aston Martinów.

Wiadomo na pewno, że auto stoi w Tamoa Bay na Florydzie i zostało tam przetransportowane zaraz po wyjeździe z fabryki. Właściwie określenie miejsca produkcji One-77 jako fabryka będzie nie fair wobec wypolerowanej na lustro podłogi, gentlemanów ręcznie wycinających skórę do obszycia tapicerki czy minimalistycznego stylu przypominającego nowoczesne kuchnie.

Aston One-77 hala produkcyjna
Aston One-77 hala produkcyjna

Niestety niewiadomą jest kolor oraz numer ostatniego One-77. Wbrew pozorom w przypadku tego auta liczba wybita na tabliczce znamionowej może być ważniejsza nawet od koloru. Podobno najszybciej ze wszystkich sprzedały się Aston z numerami 1 oraz 77, ponieważ najszybciej zaczną one zyskiwać na wartości.

Jeśli więc macie około 2 miliony dolarów, bo na pewno nie obejdzie się bez przebijania ceny, natychmiast lećcie na Florydę, 12 cylindrów nie może zbyt długo czekać w ojczyźnie V8.

  • Aston One-77
  • Obraz
  • Aston One-77 hala produkcyjna
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Aston One-77
[1/7] Aston One-77 Źródło zdjęć: |

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟