Ojciec Lexusa LF-A zginął pod Ringiem!

Jak podają niemieckie tytuły, zginął szef kierowców testowych Toyoty/Lexusa. 67-letni Hiromu Naruse uczestniczył w wypadku na drodze numer 410 nieopodal toru Nurburgring, w Niemczech. Jak wspominają go współpracownicy - był ojcem Lexusa LF-A. Był też jednym z najlepszych kierowców testowych!

Obraz
Michal Grygier

Jak podają niemieckie tytuły, zginął szef kierowców testowych Toyoty/Lexusa. 67-letni Hiromu Naruse uczestniczył w wypadku na drodze numer 410 nieopodal toru Nurburgring, w Niemczech. Jak wspominają go współpracownicy - był ojcem Lexusa LF-A. Był też jednym z najlepszych kierowców testowych!

Jechał (choć z tego co wiadomo, chyba nie siedział za kierownicą) Lexusem LF-A Nurburgring Edition, który jest jeszcze w fazie testów. Podczas ruchu drogowego Lexus zderzył się czołowo z BMW serii 3, w którym również siedzieli kierowcy testowi, tyle że BMW. Pasażerowie BMW przeżyli, jednak jeden z nich znalazł się w szpitalu w stanie krytycznym. Niemiecka policja ustala przyczyny wypadku. Relacja z miejsca kolizji zamieszczona jest na niemieckim serwisie - możecie ją zobaczyć TUTAJ. Polecam przeczytać bardzo dobry tekst Damona Lavrincao jego spotkaniu z jednym z najlepszych kierowców testowych świata - znajdziecie go TUTAJ.

Obraz

Hiromu Naruse był bardzo zaangażowany w prace badawcze nad supersportowym modelem LF-A. Podobnie jak wielu innych sportowych, bądź usportowionych modeli koncernu Toyoty dla której pracował od 1963 roku! Testował nawet legendarną Toyotę 2000GT.

Obraz

Testowy LF-A którym podróżował warte było 1,5 million euro.

Lexus LF-A Nurburgring Edition jest limitowaną wersją tego auta. Powstanie tylko 50 egzemplarzy. Dysponuje 570 konnym silnikiem V10 o pojemności 4,8 litra.

Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy