Nowy poziom ogłoszeń. Co robią sprzedawcy samochodów, by przyciągnąć klientów?
Sprzedawcy samochodów na dobre zadomowili się w sieci, a kupujący chętnie szukają samochodów, motocykli i części w portalach takich jak OTOMOTO. Ogłoszenia stają się coraz lepsze pod względem jakości i uczciwości. Przy tak wyrównanym poziomie trzeba zrobić coś więcej, żeby się wyróżnić. Jakie są najnowsze trendy?
13.03.2024 | aktual.: 14.03.2024 17:17
Platforma OTOMOTO jest w czołówce miejsc w internecie, w których Polacy szukają swojego pierwszego lub kolejnego pojazdu, a także części zamiennych. Portal istnieje od 20 lat, dlatego nie tylko pośredniczy w kontakcie pomiędzy kupującymi i sprzedającymi, ale również edukuje obie strony.
Zwieńczeniem tych działań jest konkurs "Liderzy Jakości", gdzie jurorzy wybierali najciekawsze i najbardziej transparentne ogłoszenia. Wszyscy zgodnie przyznają, że poziom jakości jest bardzo wysoki, więc firmy coraz częściej sięgają po bardziej kreatywne formy przekazu. Jakie? O tym opowiedziała nam Agata Filipowska, Head of Data w OTOMOTO i przewodnicząca jury w kategorii "Samochody elektryczne".