Nowy Hyundai i10 w oficjalnej zapowiedzi

Hyundai i10 zadebiutuje w najnowszej odsłonie już podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie. Koreańczycy opublikowali oficjalną zapowiedź, dzięki której wiemy czego mniej więcej się spodziewać. Wiadomo już, że stylistyka mieszczucha będzie nietuzinkowa.

Nowoczesna i dynamiczna - taka będzie stylistyka nowego i10.Nowoczesna i dynamiczna - taka będzie stylistyka nowego i10.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Pierwsze szkice stanowiące zapowiedź nowych modeli zazwyczaj są mocno przesadzone. Zaburzone proporcje, czy ogromne koła to nieodłączne elementy takich dzieł. Jeśli jednak spojrzymy na nie krytycznym okiem, możemy z dużym prawdopodobieństwem określić jak dane auto będzie wyglądać.

Hyundai już dawno przestał być marką produkującą samochody o nudnej stylistyce. Nowy Santa Fe czy Kona są tego najlepszym przykładem. Wszystko wskazuje, że niebawem do oferty dołączy kolejny, nie mniej spektakularny projekt, a będzie nim mały i10.

Ostro narysowane reflektory, duża atrapa chłodnicy z wbudowanymi, okrągłymi światłami do jazdy dziennej oraz logo umieszczone na masce składają się na charakterystyczne elementy nowego Hyundaia. Auto zapowiada się naprawdę nieźle i może przypaść do gustu sporej rzeszy klientów.

Koreańczycy nie ukrywają, że chcieli stworzyć samochód, który mimo typowo miejskiego przeznaczenia, będzie prezentował się atrakcyjnie i dynamicznie. Co więcej, i10 ma także zaskakiwać wyposażeniem. Już w standardzie otrzymamy np. asystenta pasa ruchu. W bogatszych wersjach można będzie też liczyć na kamerę cofania, czy bezprzewodową ładowarkę do telefonu.

W ofercie pojawią się trzy silniki benzynowe - trzy i czterocylindrowe. Najmocniejszy z nich, doładowany 1.0 będzie generował 120 KM. To jednostka, która nieźle radzi sobie w kompaktowym Hyundaiu i30, więc tutaj powinna zapewniać prawie sportowe doznania. Więcej szczegółów poznamy już za kilka tygodni, podczas salonu we Frankfurcie.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯