Nowe Mitsubishi Outlander wycenione w Polsce. Tanio już było

Flagowy SUV Mitsubishi to mocna hybryda plug-in z bogatym wyposażeniem. Mimo to cenę trudno uznać za niską nawet jak na taki samochód.

Mitsubishi Outlander IV PHEVMitsubishi Outlander IV PHEV
Źródło zdjęć: © Autokult | Filip Buliński
Aleksander Ruciński

Mitsubishi Outlander IV PHEV - podstawowe dane techniczne

Nowy Outlander to typowy przedstawiciel segmentu średnich SUV-ów. Mierzy 4719 mm długości, 1862 mm szerokości, 1750 mm wysokości, a rozstaw osi to 2704 mm. Auto w zależności od wersji wyposażenia waży od 2070 do 2120 kg i jest dostępne tylko w jednej wersji napędu.

To hybryda plug-in łącząca 2,4-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z dwoma silnikami elektrycznymi. Łączna moc systemowa to 306 KM, co przekłada się na sprint do setki poniżej 8 s i 170 km/h prędkości maksymalnej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Across vs Outlander - 5 zadań dla dużych hybryd plug-in

Jak przystało na hybrydę plug-in, istnieje możliwość jazdy na samym prądzie. Akumulator o pojemności 22,7 kWh pozwoli pokonać nawet 86 km. A ile trzeba za to wszystko zapłacić? Szczegóły wraz z detalami dotyczącymi wyposażenia znajdziecie poniżej.

Mitsubishi Outlander IV PHEV
Mitsubishi Outlander IV PHEV © Autokult | Filip Buliński

Mitsubishi Outlander IV PHEV - ceny i wyposażenie

Outlander - od 259 990 zł - standardowo m.in. 12,3-calowe multimedia, system audio Yamaha Sound, system bezkluczykowy, podgrzewana kierownica, indukcyjna ładowarka do smartfona, zestaw kamer 360 stopni;

Intense - od 275 990 zł - dodatkowo m.in. 20-calowe felgi, wyświetlacz head-up, podgrzewana przednia szyba, elektrycznie sterowana klapa bagażnika;

Instyle - od 289 990 zł - dodatkowo m.in. cyfrowe lusterko wsteczne, elektrycznie sterowane okno dachowe, skórzana tapicerka, trójstrefowa klimatyzacja, wentylowane fotele z pamięcią ustawień, podgrzewana kanapa;

Instyle Plus - od 299 990 zł - dodatkowo m.in. czarna podsufitka, tapicerka z brązowej skóry premium, fotele z funkcją masażu.

Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟