Następca Astona Martina DB9 przyłapany

Już pod koniec tego lata w sieci mają ukazać się pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Astona Martina DB9, który jest na rynku od 2003 roku. Fotografowie przyłapali zakamuflowane auto podczas testów. Czym będzie różniło się od DB9?

Następca Astona DB9Następca Astona DB9
Bartosz Pokrzywiński

Już pod koniec tego lata w sieci mają ukazać się pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Astona Martina DB9, który jest na rynku od 2003 roku. Fotografowie przyłapali zakamuflowane auto podczas testów. Czym będzie różniło się od DB9?

Już na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że następca DB9 nie będzie stylistyczną rewolucją, ale ewolucją, na co wskazują chociażby światła do jazdy dziennej wykonane z diod LED, umieszczonych pod kloszami przednich reflektorów.

Z przodu wyróżniać się będzie ogromna maska z dodatkowymi wylotami powietrza, bardziej agresywny grill, wyraźniej zarysowane krawędzie reflektorów, które będą mniej owalne. Ponadto pojawi się tam także zupełnie nowy przedni zderzak.

Następca Astona DB9
Następca Astona DB9

Z boku warto zwrócić uwagę na bardzo wysoko biegnącą linię nadwozia, która podrywa się do góry przy tylnych, masywnych nadkolach i kończy delikatnym, ale doskonale zauważalnym spojlerem. To sprawia wrażenie, jakby tył auta był nieco wyższy niż w przypadku DB9. Z tyłu uwagę przykuwają dwie okrągłe końcówki układu wydechowego oraz światła, w których także wykorzystano diody LED.

Pod maską następcy Aston Martina DB9 pojawi się oczywiście jednostka V12, prawdopodobnie o pojemności 6,0 l, produkująca 477 KM. Pojawiły się jednak głosy, że zaprezentowany na zdjęciach prototyp może być także następcą modelu DBS. W tym wypadku pod maską pojawi się 558-konna jednostka V12.

  • Następca Astona DB9
  • Obraz
  • Obraz
  • Następca Astona DB9
  • Obraz
  • Obraz
[1/6] Następca Astona DB9 Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił