Mini Ray Line - samochody dla nastolatków?
W miniony weekend Mini zaprezentowało całkowicie nowy pakiet stylistyczny, który będzie oferowany dla klientów na rynku włoskim. Ray Line ma być adresowany do młodych i dynamicznie żyjących ludzi, którzy uwielbiają wyróżniać się z tłumu.
16.04.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:00
W miniony weekend Mini zaprezentowało całkowicie nowy pakiet stylistyczny, który będzie oferowany dla klientów na rynku włoskim. Ray Line ma być adresowany do młodych i dynamicznie żyjących ludzi, którzy uwielbiają wyróżniać się z tłumu.
Wystarczy przejrzeć galerię zdjęć, by zorientować się, że Mini naprawdę mocno wierzy w nastolatków. Jak twierdzi sam producent, Ray Line jest linią stylistyczną adresowaną do młodych oraz dynamicznie żyjących ludzi, którzy wiedzą, co to znaczy być cool, i takich też produktów szukają.
W skład tego pakietu stylistycznego wchodzi sześć fluorescencyjnych kolorów, którymi mogą zostać pokryte lusterka, felgi czy pasy zdobiące nadwozie. Te kolory to Alien Green, Lemon Yellow, Flash White, Energy Pink, Vitamin Orange oraz Shocking Blue.
Mini z serii Ray Line będą wyróżniały się dodatkowym oznaczeniem i charakterystycznym kapslem z kolorowymi paskami na atrapie chłodnicy. Ten kolorowy pakiet trafi nie tylko do standardowego Mini, ale także do modeli Cooper, Convertible oraz Clubman.
Łatwo się domyślić, że we wprowadzeniu na rynek włoski tych pakietów nie chodzi tylko o sprzedaż tych konkretnych wersji, ale o przypomnienie Włochom o marce. Fiat 500 jest tańszy od Mini, a więc jeśli mowa o młodych kierowcach, cena odgrywa zasadnicze znaczenie.
Źródło: WCF