Mercedes Klasy S już w Polsce. Znamy ceny króla limuzyn

Nowy Mercedes Klasy S generacji W223 to bez wątpienia jedna z najważniejszych motoryzacyjnych premier 2020 roku. Limuzyna doczekała się już polskiego cennika. Jak nietrudno się domyślać, tanio nie jest.

Podstawowa Klasa S to wydatek w wysokości ponad 430 tys. złPodstawowa Klasa S to wydatek w wysokości ponad 430 tys. zł
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Polskie ceny nowego Mercedesa Klasy S nie są już żadną tajemnicą, choć początkowa oferta jest dość ograniczona. Klienci na start mają do wyboru cztery wersje silnikowe: trzy diesle i jednego benzyniaka z miękką hybrydą. Z czasem jednak gama jednostek doczeka się kolejnych wariantów, wliczając w to większe V8 oraz oczywiście hybrydę plug-in.

434 200 zł to minimalna kwota, jaką trzeba przygotować na zakup nowej Klasy S. Górnej granicy próżno szukać. Wiele zależy bowiem od tego, jak bardzo pofolgujemy sobie korzystając z listy opcji i możliwości indywidualizacji.

Nowy Mercedes Klasy S - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki wysokoprężne:

  • S 350d 286 KM - od 434 200 zł
  • S 350d 4MATIC 286 KM - od 452 700 zł
  • S 400d 4MATIC 330 KM - od 490 300 zł

Silniki benzynowe:

  • S 500 4MATIC 435 KM + 22 KM - od 532 500 zł

Standardem w każdej z wersji jest 9-biegowa przekładnia automatyczna. Wszędzie, poza najtańszą odmianą dostaniemy też napęd na 4 koła. Jeśli zaś chodzi o wyposażenie, poszczególne warianty w klasycznym rozumieniu to coś, czego nie znajdziecie w gamie Klasy S.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Istnieje jedynie baza, którą można rozbudowywać o dodatki i pakiety. Do wyboru m.in. opcja AMG wyceniana na 29 356 zł czy wykończenie Designo pozwalające korzystać z wyjątkowych lakierów nadwozia oraz materiałów wykorzystanych we wnętrzu. Przekroczenie granicy 800 tys. zł przy obecnej liście atrakcji nie wydaje się wielkim problemem.

Wystarczy wspomnieć, że tapicerka Nappa to wydatek ponad 12 tys. zł, a audio Burmester ponad 30 tys. zł. To tylko niektóre z przykładów - liczba elementów wyposażenia, które możemy dokupić jest tak imponująca, że trudno będzie spotkać dwa identyczne egzemplarze nowej Klasy S.

Wybrane dla Ciebie
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥