Mercedes-Benz klasy S – czy tuning mu służy?

Tuning ekskluzywnych limuzyn z całą pewnością nie jest łatwym zadaniem, co już nie raz udowodnili przeróżni tunerzy. Podczas Essen Motor Show Lorinser zaprezentował pakiet przeznaczony do najnowszego Mercedesa klasy S.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Nowa generacja Mercedesa klasy S (W222) zadebiutowała w maju tego roku, a więc jest to stosunkowo nowy model. Równocześnie trzeba zaznaczyć, że klasa S jest jedną z najważniejszych limuzyn na świecie, która od lat wyznacza nowe standardy. Tym trudniej o tuning, który będzie pasował do dostojnego charakteru tego samochodu. Czy Lorinserowi się udało? Oceńcie sami.

Samochód został wyposażony w nowy pakiet stylistyczny, na który składają się nowe zderzaki i listwy progowe. Z przodu dostrzeżemy zmodyfikowaną atrapę chłodnicy, a z tyłu dwie podwójne końcówki wydechu. Specjaliści tunera zdecydowali się również na otwory wentylacyjne w przednich błotnikach i subtelny spojler na klapie bagażnika. Nie zabrakło również nowych felg aluminiowych.

Pojazd przygotowany przez tunera do model S500, a więc pod maską zainstalowano silnik w układzie V8 o pojemności 4663 cm3. W standardowej odsłonie generuje on 455 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Po modyfikacjach tunera wartości te wzrastają do 530 KM i 800 Nm. Niestety tuner nie zdradził dokładnie w jaki sposób osiągnięto wzrost mocy i momentu obrotowego.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/17] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km