Mercedes-Benz Arocs - kiedy robi się ciężko

Mercedes-Benz Arocs - kiedy robi się ciężko

Mercedes-Benz Arocs - kiedy robi się ciężko
Bartosz Pokrzywiński
29.11.2012 16:00, aktualizacja: 12.10.2022 17:12

Niedługo po oficjalnej premierze Actrosa, a więc dużego ciągnika siodłowego ze stajni Mercedes-Benz, niemiecki producent zapowiedział mniejszego Antosa. Teraz w sieci pojawiły się informacje dotyczące modelu Arocs, który ma służyć kierowcy w ekstremalnych warunkach.

Niedługo po oficjalnej premierze Actrosa, a więc dużego ciągnika siodłowego ze stajni Mercedes-Benz, niemiecki producent zapowiedział mniejszego Antosa. Teraz w sieci pojawiły się informacje dotyczące modelu Arocs, który ma służyć kierowcy w ekstremalnych warunkach.

W kwietniu przyszłego roku w Monachium odbędą się targi Bauma, na których prezentowany jest sprzęt budowlany, w tym także samochody. To właśnie tam ma się odbyć oficjalna premiera nowego Mercedesa Arocs.

Auto będzie bazowało na rozwiązaniach zastosowanych wcześniej w Actrosie oraz Antosie, łącznie z nowoczesną stylistyką przedniego pasa. Nabywca będzie miał ogromny wybór jednostek napędowych, ma być ich bowiem aż 16, a wszystkie spełniają normę Euro 6.

Obraz

Począwszy od najsłabszej 241-konnej jednostki, aż do produkującej 633 KM. Oczywiście będą one przekazywały moc na koła za pośrednictwem nowoczesnej zautomatyzowanej przekładni Mercedes PowerShift 3, która jest elementem wyposażenia standardowego.

Do wyboru będzie mnóstwo konfiguracji: od 4x2 (dwuosiowy model z tylnym napędem) po 8x8 (auto z napędem na wszystkie cztery osie i skrętną parą osi przednich). Co ciekawe, dostępne będą także rozwiązania czteroosiowe, z czego trzy umieszczone są z tyłu, a tylko jedno z przodu.

Nowy Mercedes Arocs będzie oferowany z siedmioma kabinami dostępnymi w czternastu wariantach, łącznie z mniejszymi o szerokości 2,3 m i większymi 2,5 m. Być może przed kwietniem zobaczymy już oficjalne zdjęcia tego modelu.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Mercedes Arocs
[1/4]

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)