© materiały partnera

Lexus UX, RX i ES, czyli codzienne podróże w klasie biznes

Samochody marki Lexus mają bardzo wyrazisty charakter. Cenione są za komfort jazdy, niezawodność i zaawansowane technologie, a także podziwiane za odważną stylizację nadwozia. W ofercie marki znajdziemy wiele wyjątkowych modeli, szczególnie UX, RX i ES

Co roku do kierowców na całym świecie trafiają miliony samochodów. Na rynku istnieją setki marek oferujących tysiące modeli – w takiej masie aut niełatwo się wyróżnić. To sprawia także, że zespoły zajmujące się PR-em i marketingiem dwoją się i troją, aby nadać samochodom danej marki wyraźny charakter, który kierowcy będą utożsamiać z danym logotypem. Są też takie marki jak Lexus, których samochody na całym świecie kojarzą się zawsze z tym samym – wysoką jakością wykonania i bardzo wysokim komfortem podróżowania. Jest tak niezależnie do modelu, na jaki się zdecydujemy. Do wyboru są m.in. miejski UX, luksusowy SUV RX oraz elegancka limuzyna ES – każdy znajdzie coś dla siebie.

Wyróżnić się z tłumu, to jedno z największych wymagań, jakie przed miejskimi SUV-ami stawiają kierowcy, szczególnie w przypadku modeli klasy premium. Nowy Lexus UX spełnia pokładane w nim nadzieje, a to za sprawą stylizacji wiernej japońskiemu wzornictwu. Wyrazista osłona chłodnicy, ostre kształty reflektorów i tylnych lamp oraz mocne przetłoczenia karoserii gwarantują natychmiastową rozpoznawalność.

Na technologie można patrzeć z wielu perspektyw. Z pewnością imponująca jest technika napędu hybrydowego, uwagę przykuwają nowoczesne multimedia i funkcje zwiększające komfort jazdy, ale najważniejsze wydają się jednak systemy bezpieczeństwa. Lexus Safety System+ 2.5 ma funkcje automatycznego awaryjnego hamowania, asystenta skrętu na skrzyżowaniach czy system monitorujący zmęczenie kierowcy.

Lexus RX to marka sama w sobie. Samochód produkowany jest od 1998 roku i od tego czasu dał się poznać jako przestronny, wygodny i przepełniony technologią. Mocną stroną tego auta od zawsze było również wnętrze, a nowy model i w tym przypadku postawił na rewolucję. W kokpicie znajdziemy duży, czternastocalowy ekran systemu multimedialnego, spory wyświetlacz cyfrowych wskaźników i tzw. head-up. Na kierownicy pojawiły się dwa przyciski, które możemy dowolnie zaprogramować

Lexus wykorzystał ponad 15-letnie doświadczenie w tworzeniu zelektryfikowanych napędów i wprowadził na rynek wersję RX 450h+. Jej moc systemowa sięga 306 KM, a wykorzystany zestaw akumulatorów pozwala na przejechanie do 65 km w trybie zeroemisyjnym. Na szczycie oferty znajduje się jednak samoładujący układ hybrydowy o oznaczeniu RX 500h i mocy aż 371 KM! Silnik 2,4 turbo jest tutaj połączony z 6-stopniową przekładnią automatyczną i napędem DIRECT4. Dla tych, którzy cenią równowagę i uniwersalność Lexus przewidział wersję RX 350h, czyli wydajną hybrydę 4. Generacji z 2,5-litrowym silnikiem.

Długa i smukła sylwetka, wyrafinowane wnętrze , sporej wielkości obręcze kół w eleganckim wzorze, duża doza chromowanych dodatków, w tym wielka osłona chłodnicy, a także nowocześnie prezentujące się reflektory i tylne światła. Taka mieszanka sprawia, że Lexus ES wyróżnia się na drodze nienachalną elegancją i ponadczasową stylizacją. Wygląda jak samochód jeszcze wyższej klasy, a jest przy tym dużo bardziej przystępny niż np. ekskluzywny Lexus LS. Miesięcznie w nowoczesnym finansowaniu kosztuje tylko nieco ponad dwa tysiące złotych.

Czy moda na SUV-y się kończy? Nic na to nie wskazuje. Z rynku zniknęły dziesiątki modeli w klasycznych wersjach nadwozia, takich jak sedany czy limuzyny. Te, które zostały, muszą przyciągać uwagę klientów innymi cechami, niż SUV-y. Znakomicie robi to Lexus ES, który dziś stanowi trzon oferty tej japońskiej marki. Czym się wyróżnia? Ponadprzeciętnym komfortem jazdy, szczególnie podczas dynamicznego podróżowania na długich dystansach. Marka Lexus to wprost egzemplifikacja wzorowego połączenia tradycji z przyszłością, które przynosi unikatowe doznania.

Materiał powstał przy współpracy z marką Lexus
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Advertisement