Lamborghini Revuelto w akcji na drodze. Zobaczcie, jak wygląda i brzmi

Lamborghini Revuelto zrobiło zarówno na fanach motoryzacji, jak i na klientach włoskiej marki piorunujące wrażenie. Teraz możemy zobaczyć, jak brzmi i jak wygląda w ruchu pierwsza w historii hybryda od Lamborghini.

Lamborghini Revuelto uwiecznione na drodze publicznejLamborghini Revuelto uwiecznione na drodze publicznej
Źródło zdjęć: © YouTube | Varryx
Kamil Niewiński

Lamborghini Revuelto to jedna z najważniejszych motoryzacyjnych premier 2023 roku – nie tylko pod kątem rozgłosu, choć ten i tak jest ogromny. Mówimy tu bowiem o następcy legendarnego Aventadora, który na rynku gościł przez aż 11 lat. Na papierze model ten zdecydowanie staje na wysokości zadania – hybrydowe V12 jest w stanie generować aż 1015 KM mocy, a zachwycać może również design auta.

Zanim pierwsze egzemplarze Revuelto trafią do klientów, minie jeszcze trochę czasu. Już teraz jednak możemy dobrze zapoznać się z tym, jak brzmi i wygląda w ruchu nowy flagowiec Lamborghini. Wszystko dzięki YouTuberowi kryjącemu się pod pseudonimem Varryx, który zajmuje się szpiegowaniem nowych aut. Na jego kanale możemy znaleźć już wiele filmów z Revuelto w roli głównej.

Lamborghini Revuelto V12 PURE SOUND Compilation! 🔥 [VOL.2]

W powyższym wideo skupiono się na pokazaniu dźwięku, jaki generowany jest przez hybrydową jednostkę nowego konkurenta z Sant'Agata Bolognese. Oczywiście nie ma tutaj mowy o usłyszeniu pełnego ryku wspomaganej systemem elektrycznym V12-tki. Widać, że wszystkie egzemplarze znajdują się w fazie testów, a dodatkowo jeżdżą po drodze publicznej. Nie pokazują więc pełnego potencjału silnika.  

Pomruk tej jednostki już teraz jest jednak bardzo przyjemny i z pewnością może podobać się fanom. Jeśli zaś chodzi o świst typowy dla jednostek hybrydowych czy elektrycznych – tutaj opinie zapewne jak zwykle będą podzielone. Każdy z klientów będzie w stanie ocenić to jednak pod koniec bieżącego roku, kiedy pierwsze egzemplarze Revuelto zostaną do nich wysłane.

Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯