Klasyka z nutą nowoczesności - nowe felgi HRE Wheels

HRE Wheels zaprezentowało felgi z serii Vintage, czyli obręcze utrzymane w starym stylu, ale przeznaczone do najnowszych supersamochodów. Prawdziwa gratka dla lubiących mieszankę nowoczesności i klasyki.

Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage)Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage)
Piotr Ślusarczyk

Na dobry początek pokazano trzy wzory przeznaczone dla Porsche, Ferrari i Lamborghini. 911 otrzymała felgi podobne do dobrze znanych konstrukcji z logo BBS. W przypadku 458 Spider zdecydowano się na nawiązanie do kół montowanych w modelu 288 GTO. W końcu komplet przeznaczony do Aventadora, to świeże podejście do felg znanych z legendarnego modelu włoskiej marki - Countacha.

Wszystkie felgi będą dostępne w rozmiarach od 18 do 20 cali. Zakres szerokości proponowanych przez producenta wynosi 7-14 cali. HRE twierdzi, że każde felgi mogą zostać wykończone zgodnie z życzeniem klienta. Zapowiedziano też przygotowanie specjalnych obręczy przeznaczonych do BMW 1M oraz M3 a, w niedalekiej przyszłości oferta ma objąć także więcej modeli z obecnej gamy Ferrari i Lamborghini oraz samochody innych popularnych europejskich i japońskich marek.

O procesie projektowania i produkcji oldschoolowych felg mówi szef HRE Wheels - Alan Peltier:

Proces tworzenia na nowo klasycznych wzorów, tak aby zachowały niepowtarzalny styl, był dla nas prawdziwie ekscytującą przygodą. Te projekty przenoszą nas w czasy lat 70. i 80., kiedy byliśmy dziećmi i zakochiwaliśmy się w egzotycznych samochodach. Zachowanie stylu oryginalnych konstrukcji przy jednoczesnej potrzebie stosowania się do dzisiejszych standardów było ogromnym wyzwaniem, czymś więcej niż tylko prostym pomysłem na wykonanie replik starych obręczy. Klasyczne felgi były dla nas inspiracją, ale w konstrukcjach HRE widać też powiew nowoczesności.
  • Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage)
  • Obraz
  • Obraz
[1/3] Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage) Źródło zdjęć: |

Źródło: 4WheelsNews

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥