Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 tylko w Wielkiej Brytanii

Isuzu D‑Max Arctic Trucks AT35 tylko w Wielkiej Brytanii

Samochód będzie na razie dostępny wyłącznie na rynku brytyjskim. Można go zamówić u autoryzowanego dilera Isuzu. Ceny to 30 999 funtów za wersję z przedłużoną kabiną i 33 499 funtów za podwójną.
Samochód będzie na razie dostępny wyłącznie na rynku brytyjskim. Można go zamówić u autoryzowanego dilera Isuzu. Ceny to 30 999 funtów za wersję z przedłużoną kabiną i 33 499 funtów za podwójną.
Marcin Łobodziński
21.07.2016 14:00, aktualizacja: 01.10.2022 22:25

W zeszłym tygodniu informowaliśmy was, że Isuzu szykuje nowego pick-upa, który opracuje wspólnie z Mazdą. Na chwilę obecną na rynkach oferowany jest znany nam od lat D-Max. W ostatnim czasie zajęła się nim firma Arctic Trucks, która szykuje pojazdy specjalnie na wyprawy arktyczne, ale te świetnie odnajdują się także w innych warunkach. Takie Isuzu właśnie weszło na rynek brytyjski, gdzie co prawda trochę brakuje lodowców, ale za to nie brakuje błota.

Zawieszenie samochodu przygotowano tak, by pomieścić 35-calowe ogumienie na felgach o średnicy 17 cali i szerokości 10 cali. Duża szerokość opon Nokian Rotiiva AT, wynosząca 315 mm zapewnia lepszą trakcję na miękkim gruncie, na błocie i śniegu. Ponadto, samochód ma dobrą przyczepność na asfalcie.
Zawieszenie samochodu przygotowano tak, by pomieścić 35-calowe ogumienie na felgach o średnicy 17 cali i szerokości 10 cali. Duża szerokość opon Nokian Rotiiva AT, wynosząca 315 mm zapewnia lepszą trakcję na miękkim gruncie, na błocie i śniegu. Ponadto, samochód ma dobrą przyczepność na asfalcie.
W wyniku podniesienia Isuzu D-Maxa, uzyskano 290 mm prześwitu, co naturalnie zwiększyło kąty natarcia (36°), zejścia (23°) i rampowy (32°). Firma Arctic Trucks zwraca uwagę, że podczas jazdy po lodowcu, większa wysokość przydaje się ze względu na lepszą widoczność. Z doświadczenia wiemy również, że takie auto doskonale spisuje się w mieście.
W wyniku podniesienia Isuzu D-Maxa, uzyskano 290 mm prześwitu, co naturalnie zwiększyło kąty natarcia (36°), zejścia (23°) i rampowy (32°). Firma Arctic Trucks zwraca uwagę, że podczas jazdy po lodowcu, większa wysokość przydaje się ze względu na lepszą widoczność. Z doświadczenia wiemy również, że takie auto doskonale spisuje się w mieście.
Pod samochodem można zauważyć cały pakiet stalowych osłon, które mają zminimalizować uszkodzenie elementów układu napędowego, wydechowego i zbiornika paliwa.
Pod samochodem można zauważyć cały pakiet stalowych osłon, które mają zminimalizować uszkodzenie elementów układu napędowego, wydechowego i zbiornika paliwa.
Nadwozie wyposażono w szerokie stopnie ułatwiające wsiadanie do wyżej umieszczonej kabiny i poszerzenia nadkoli, które muszą zasłaniać szerokie opony. W takiej wersji samochód mierzy 2 metry szerokości bez lusterek.
Nadwozie wyposażono w szerokie stopnie ułatwiające wsiadanie do wyżej umieszczonej kabiny i poszerzenia nadkoli, które muszą zasłaniać szerokie opony. W takiej wersji samochód mierzy 2 metry szerokości bez lusterek.
D-Maxa Arctic Trucs AT35 napędza seryjny silnik 2.5 D o mocy 163 KM, generujący moment obrotowy 400 Nm. Bez trudu pociągnie 3,5-tonową przyczepę.
D-Maxa Arctic Trucs AT35 napędza seryjny silnik 2.5 D o mocy 163 KM, generujący moment obrotowy 400 Nm. Bez trudu pociągnie 3,5-tonową przyczepę.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)