Honda pokazała CR-V po liftingu. Niełatwo znaleźć różnice

Po prawie 3 latach od debiutu piątej generacji modelu CR-V Honda zdecydowała się na delikatny lifting. Japończycy skupili się głównie na wnętrzu i detalach, pozostawiając napęd bez zmian.

Honda CR-V zmieniła się głównie w detalachHonda CR-V zmieniła się głównie w detalach
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Ostatnia generacja Hondy CR-V nadal wygląda nowocześnie. Nic więc dziwnego, że Honda nie zdecydowała się na daleko idące poprawki wizualne. "Nową" odsłonę najłatwiej poznać po bogatszej gamie lakierów nadwozia i wzorów felg do wyboru. Standardem, niezależnie od wersji wyposażenia stały się też przyciemniane szyby.

Nieco więcej dzieje się w kabinie, która zyskała nowe materiały wykończeniowe z ozdobnym, srebrnym paskiem zdobiącym boczki drzwi czy ekran multimediów. Sam system został natomiast zaktualizowany, więc powinien działać płynniej i bardziej intuicyjnie. Na uwagę zasługuje też indukcyjna ładowarka do smartfona dostępna w topowych wersjach wyposażenia.

Inżynierowie Hondy popracowali również nad zawieszeniem, które teraz ma być bardziej komfortowe, przy zachowaniu sprężystości układu i pewności prowadzenia. To wynik nowych nastawów podwozia i układu kierowniczego.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Natomiast w kwestii napędu nic się nie zmieniło. Oznacza to, że klienci nadal mogą zdecydować się na benzynowy motor 1.5 VTEC TURBO o mocy 173 KM lub 2-litrową hybrydę generującą 184 KM współpracującą z dwoma silnikami elektrycznymi.

Odświeżona Honda CR-V powinna trafić do salonów nie później niż wiosną 2021 roku. Na razie nie wiadomo, w jakim stopniu wprowadzone zmiany wpłyną na ceny.

Pomóż nam tworzyć Autokult!

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/8] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów