Honda pokazała CR-V po liftingu. Niełatwo znaleźć różnice

Po prawie 3 latach od debiutu piątej generacji modelu CR-V Honda zdecydowała się na delikatny lifting. Japończycy skupili się głównie na wnętrzu i detalach, pozostawiając napęd bez zmian.

Honda CR-V zmieniła się głównie w detalachHonda CR-V zmieniła się głównie w detalach
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Ostatnia generacja Hondy CR-V nadal wygląda nowocześnie. Nic więc dziwnego, że Honda nie zdecydowała się na daleko idące poprawki wizualne. "Nową" odsłonę najłatwiej poznać po bogatszej gamie lakierów nadwozia i wzorów felg do wyboru. Standardem, niezależnie od wersji wyposażenia stały się też przyciemniane szyby.

Nieco więcej dzieje się w kabinie, która zyskała nowe materiały wykończeniowe z ozdobnym, srebrnym paskiem zdobiącym boczki drzwi czy ekran multimediów. Sam system został natomiast zaktualizowany, więc powinien działać płynniej i bardziej intuicyjnie. Na uwagę zasługuje też indukcyjna ładowarka do smartfona dostępna w topowych wersjach wyposażenia.

Inżynierowie Hondy popracowali również nad zawieszeniem, które teraz ma być bardziej komfortowe, przy zachowaniu sprężystości układu i pewności prowadzenia. To wynik nowych nastawów podwozia i układu kierowniczego.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Natomiast w kwestii napędu nic się nie zmieniło. Oznacza to, że klienci nadal mogą zdecydować się na benzynowy motor 1.5 VTEC TURBO o mocy 173 KM lub 2-litrową hybrydę generującą 184 KM współpracującą z dwoma silnikami elektrycznymi.

Odświeżona Honda CR-V powinna trafić do salonów nie później niż wiosną 2021 roku. Na razie nie wiadomo, w jakim stopniu wprowadzone zmiany wpłyną na ceny.

Pomóż nam tworzyć Autokult!

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/8] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Doskonała jazda Verstappena w Austin i kiepski weekend McLarena
Doskonała jazda Verstappena w Austin i kiepski weekend McLarena
Silnik Mercedesa 2.1d (OM 651) - wtopa czy dobry wybór?
Silnik Mercedesa 2.1d (OM 651) - wtopa czy dobry wybór?
​Analiza: Gwałtowny wzrost rejestracji na polskim rynku. Najważniejsi gracze komentują, czy to na pewno zasługa aut elektrycznych i chińskich
​Analiza: Gwałtowny wzrost rejestracji na polskim rynku. Najważniejsi gracze komentują, czy to na pewno zasługa aut elektrycznych i chińskich
Czyli jednak się da. Obniżyli cenę SUV-a o prawie 25 tys. zł
Czyli jednak się da. Obniżyli cenę SUV-a o prawie 25 tys. zł
Prawie 14 tys. zł taniej. Jedno z ulubionych aut Polaków na wyprzedaży
Prawie 14 tys. zł taniej. Jedno z ulubionych aut Polaków na wyprzedaży
Sejm zdecydował - odebranie prawa jazdy również za szaleństwa poza terenem zabudowanym
Sejm zdecydował - odebranie prawa jazdy również za szaleństwa poza terenem zabudowanym