© Inne

Ford Mustang Mach-E – ceny w dół! To nie żart…

Jeszcze lepsza oferta, jeszcze więcej opcji w standardzie i odświeżone wyposażenie – po ostatnich zmianach elektryczny Mustang Mach-E jest jeszcze bardziej wart zainteresowania. Od 1 lutego 2023 r. w cenę modelu Mustang Mach-E (bez względu na wariant wyposażenia) wliczony jest w standardzie Pakiet Ford Protect Serwis Plus, na 8 lat lub 160 000 km. Co więcej, Ford ceny katalogowe wszystkich wariantów tego modelu obniża (!) teraz nawet o 48 000 zł!

Elektryczny Mustang dostępny jest w kilku konfiguracjach – wybierać można spośród napędu na tylne (RWD) lub na wszystkie koła (AWD), kilku wersji różniących się mocą (od 269 do 487 KM), a także zdecydować się na mniej (75 kWh) lub bardziej pojemny (98 kWh) zestaw akumulatorów. Dzięki temu każdy może wybrać auto dostosowane do własnych potrzeb. Obok wersji wyposażenia Mach-E oraz Mach-E GT występuje odmiana Mach-E Premium, która dostępna jest w połączeniu z napędem na tylne koła i dużą baterią – teraz w cenie niższej o 43 000 zł dla roku modelowego 2023. Co więcej, z szybką dostępnością produkcyjną!

Samochód w wersji na 2023 rok ma nowe efektowne lakiery nadwozia – Vapor Blue i Carbonized Grey – dostępne dotychczas tylko w topowych wersjach, a także dwa nowe wzory obręczy kół. Do wyboru są takie w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowością jest też tempomat w wersji 2.0, który od teraz występuje w standardzie. Współpracuje on z kamerą i danymi z nawigacji satelitarnej, dzięki czemu zapewnia jeszcze większą dokładność działania i przewidywanie sytuacji na drodze. Nie tylko reaguje na ograniczenia prędkości odczytane ze znaków drogowych, ale również zwalnia, kiedy zbliża się do zakrętu lub ronda. Pojawiła się też nowość dla aktywnych kierowców – Mustang Mach-E może teraz holować przyczepę o masie nawet 1500 kg!

Wystarczy rzut oka na karoserię, aby zdecydować się na zakup Mustanga Mach-E. Masywna osłona chłodnicy, przymrużone przednie światła oraz tylne lampy we wzorze typowym dla Mustanga, a to wszystko opakowane w nadwozie o niezachwianych proporcjach samochodu użytkowo-sportowego. Długa maska, mocno podkreślone nadkola i masywny tył. Taki design może się podobać, podobnie jak osiągi, ponieważ nawet podstawowy Mach-E, z jednym silnikiem, mocą 269 KM oraz napędem AWD przyspiesza od 0 do 100 km/h już w 6,1 sekundy. Z kolei odmiana AWD o mocy 351 KM rozpędza się o sekundę szybciej! Na czele gamy tego modelu stoi wersja GT – taki samochód pokonuje barierę pierwszej setki w 3,7 sekundy! To dziś jeden z najszybszych SUV-ów świata.

Czy koncepcja elektrycznego auta z tak rozpoznawalną historycznie nazwą przyjęła się wśród klientów? I to jak! Samochód jest jednym z najchętniej kupowanych "elektryków" w Europie. Ponadto, Mustang Mach-E osiąga dziś najwyższą wartość rezydualną w segmencie samochodów elektrycznych (wg Info-Ekspert). Od 1 lutego 2023 w cenę Mach-E (bez względu na wariant wyposażenia) wliczony jest Pakiet Ford Protect Serwis Plus (8 lat lub 160 000 km). W jego zakres wchodzą Ford Protect (dodatkowa ochrona pogwarancyjna), Kontrakt Serwisowy (bezpłatne przeglądy serwisowe co 2 lata do 8 roku eksploatacji) i Rozszerzony Kontrakt Serwisowy (obejmujący swoim zakresem dodatkowo wybrane części eksploatacyjne).

Mustang Mach-E idealnie sprawdza się również jako samochód dla firm – z jednej strony podkreśli prestiż Twojego przedsiębiorstwa, a z drugiej wyraźnie zaznaczy, że stawia ono na nowoczesne rozwiązania i zrównoważoną energię. Nic dziwnego, że Ford przygotował kilka wygodnych form finansowania tego modelu, ale również usługę Ford Komfortowa Ochrona. To specjalny program dla małych i średnich firm, pozwalający zarządzać wydatkami, optymalizować koszty i dawać gwarancję mobilności w każdej sytuacji. Nowością jest także obniżona rata dla firm – od 2 265 PLN netto*. W prowadzonym przez rząd programie "Mój elektryk" można uzyskać również nawet do 27 000 zł dofinansowania na zakup Mustanga Mach-E.

Materiał powstał we współpracy z Ford Polska
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
AdvertisementAdvertisement