Ford Focus nigdy jeszcze nie był tak drogi. Ceny modelu w Polsce

Ford od lat oferował dobre ceny na swoje samochody z popularnych segmentów, ale jeśli dawno się tym tematem nie interesowaliście, to pewnie będziecie bardzo zaskoczeni faktem, że zakup najtańszej wersji tego auta wiąże się z wydatkiem blisko 80 tys. zł.

89 700 zł - tyle trzeba zapłacić za ładnie wyglądającego Forda Focusa w specyfikacji ST Line.
89 700 zł - tyle trzeba zapłacić za ładnie wyglądającego Forda Focusa w specyfikacji ST Line.
Źródło zdjęć: © fot. Marcin Łobodziński
Marcin Łobodziński

09.03.2020 | aktual.: 22.03.2023 12:22

78 900 zł to najniższa cena katalogowa nowego Forda Focusa zamówionego do produkcji. Po dołożeniu 2200 zł za lakier metalizowany cena przekracza 80 tys. Przyjrzyjmy się poszczególnym wersjom silnikowym i wyposażeniowym Forda Focusa.

Ceny minimalne (katalogowe) wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.0 EcoBoost (100 KM) 6MT -Trend od 78 900 zł
  • 1.0 EcoBoost (125 KM) 6MT -Trend od 82 400 zł
  • 1.0 EcoBoost (125 KM) 8AT – Titanium od 99 650 zł
  • 1.5 EcoBoost (150 KM) MT6 – Titanium od 95 950 zł
  • 1.5 EcoBoost (150 KM) AT8 – Titanium od 105 900 zł
  • 1.5 EcoBoost (182 KM) AT8 – Titanium od 106 650 zł

Silniki Diesla:

  • 1.5 EcoBlue (95 KM) 6MT – Trend Edition od 89 200 zł
  • 1.5 EcoBlue (120 KM) 6MT – Trend od 91 000 zł
  • 1.5 EcoBlue (120 KM) 8AT – Titanium od 108 250 zł
  • 2.0 EcoBlue (150 KM) MT6 - Titanium od 102 500 zł
  • 2.0 EcoBlue (150 KM) AT8 – Titanium od 112 450 zł

Dopłata za wersję kombi to 4000 zł niezależnie od specyfikacji samochodu. Kombi jest standardowo wyposażone w zawieszenie wielowahaczowe tylnej osi. Natomiast taki sam układ jezdny ma każda odmiana Focusa z silnikiem 2.0 EcoBlue. Standardowe zawieszenie tylne Focusa stanowi belka skrętna.

Wersje wyposażenia Forda Focusa

Ford Focus jest oferowany w czterech wariantach wyposażenia, które podzielono w dość ciekawy sposób. Trend jako bazowy został wzbogacony w ramach specyfikacji Trend Edition. Natomiast Titanium i ST Line to dwie skrajnie różne specyfikacje, ale wycenione dokładnie tak samo, choć wyposażenie z zakresu komfortu w ST Line jest oparte na Trend Edition.

  • Trend – wersja bazowa zawierająca m.in. radio, klimatyzację manualną, system kontroli pasa ruchu, elektrycznie regulowane szyby i lusterka.
  • Trend Edition – wzbogacona wersja Trend m.in. o 16-calowe alufelgi, światła przeciwmgielne z przodu, system multimedialny SYNC2.5, fotele w stylu sportowym.
  • Titanium – bogata wersja wyposażenia w eleganckim stylu, zawierająca m.in. elementy wykończeniowe w stylu satynowego aluminium, tylne lampy częściowo diodowe, system bezkluczykowy, kolory ekran komputera, dwustrefową klimatyzację, tempomat, wykończenia aluminiowe i skórzane, nastrojowe oświetlenie, więcej opcji wyposażenia niż Trend i Trend Edition.
  • ST Line – wersja z wyposażeniem odpowiadającym specyfikacji Trend Edition, ale ze sportową stylistyką. Wyposażenie obejmuje m.in. sportowe zawieszenie, pakiet sportowych zderzaków i progów, czarne elementy nadwozia, 17-calowe alufelgi, tapicerkę z czerwonymi przeszyciami, wykończenia ze skóry i aluminium, czarną podsufitkę.
Źródło artykułu:WP Autokult
FordFord Focussegment c
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (35)