Bugatti Chiron Pur Sport Grand Prix – dla tych, dla których zwykłe bugatti to za mało

Bugatti uruchomiło program Sur Mesure, a jego pierwszym efektem jest Chiron Pur Sport Grand Prix. To pokaz tego, jak bardzo można zindywidualizować swoje bugatti, jeśli ma się odpowiednio duży portfel.

Bugatti Chiron Pur Sport Grand PrixBugatti Chiron Pur Sport Grand Prix
Źródło zdjęć: © fot. Bugatti
Szymon Jasina

Chyba żaden samochód wyprodukowany przez Bugatti od czasu przejęcia marki przez Volkswagena nie opuścił fabryki bez jakiejkolwiek personalizacji. Jednak szefowie francuskiej marki wiedzą, że na rynku tak drogich i ekskluzywnych samochodów koszty przestają się liczyć, a klientom zależy na tym, aby mieć jak najbardziej unikatowy egzemplarz. Stąd w ostatnim czasie sporo modeli specjalnych, ale też uruchomienie programu ultrapersonalizacji nazwanego Sur Mesure.

Żeby pokazać jego możliwości — takie jak zamówienie wymyślonego przez siebie malowania czy wykończenia wnętrza — przygotowano model Chiron Pur Sport Grand Prix. Powstał on jako hołd dla wyścigowej przeszłości marki. Lakier to oczywiście firmowy niebieski, ale uzupełniony wyjątkowymi czerwonymi detalami. Na drzwiach znalazła się liczba 32, nawiązująca do numeru startowego samochodu Bugatti Type 51, w którym Louis Chiron i Achille Varzi wygrali Grand Prix Francji w 1931 r.

Bugatti Chiron Pur Sport Grand Prix
Bugatti Chiron Pur Sport Grand Prix © fot. Bugatti

Wnętrze Bugatti Chirona Pur Sport Grand Prix już bardziej przypomina współczesne samochody wyścigowe. Znalazło się tam sporo odsłoniętego włókna węglowego, alcantara i czerwone detale. Nie zabrakło też napisu "Grand Prix" na tunelu środkowym.

Oferujący nowy poziom personalizacji i detali program Sur Mesure ma przyciągnąć klientów do zakupu ostatnich — już mniej niż 40 — egzemplarzy modelu Chiron, jakie powstaną. Wszystkie z nich to będą odmiany Pur Sport i Super Sport.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/8] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

"AI zastąpi połowę pracowników biurowych" - twierdzi szef Forda
"AI zastąpi połowę pracowników biurowych" - twierdzi szef Forda
Rodzinne modele w finansowaniu jak za auto miejskie. Miesięczna rata to nawet 461 zł
Rodzinne modele w finansowaniu jak za auto miejskie. Miesięczna rata to nawet 461 zł
Nowe Porsche Cayenne pobiło rekord jeszcze przed debiutem. Trafiło też w ręce Hammonda
Nowe Porsche Cayenne pobiło rekord jeszcze przed debiutem. Trafiło też w ręce Hammonda
Za granicą mandat, a u nas? Poseł chciał zmiany w przepisach o rowerzystach
Za granicą mandat, a u nas? Poseł chciał zmiany w przepisach o rowerzystach
"Nikt nie chce już manualnych skrzyń" - twierdzi dyrektor koreańskiej marki
"Nikt nie chce już manualnych skrzyń" - twierdzi dyrektor koreańskiej marki
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Prawo jazdy z kodem 78: Nowa perspektywa dla przyszłych kierowców
Prawo jazdy z kodem 78: Nowa perspektywa dla przyszłych kierowców
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
No i tyle z tych elektryków. Kolejna firma zmienia plany
No i tyle z tych elektryków. Kolejna firma zmienia plany
Piana na ulicy po deszczu. Nie jest tak niewinna, jak wygląda
Piana na ulicy po deszczu. Nie jest tak niewinna, jak wygląda
Szkody wyrządzone przez burze a ubezpieczenie. Przed czym chroni polisa OC i AC?
Szkody wyrządzone przez burze a ubezpieczenie. Przed czym chroni polisa OC i AC?
Jeep pokazał Compassa 4xe. Pod maską zupełnie nowy napęd
Jeep pokazał Compassa 4xe. Pod maską zupełnie nowy napęd