Audi TT-RS MTM

Audi TT-RS to najbardziej kozacka TT-ka jaka kiedykolwiek opuściła fabrykę tego producenta. 340 KM w standardzie robi wrażenie. Jednak nie na wszystkich...

tttt
Michal Grygier

Audi TT-RS to najbardziej kozacka TT-ka jaka kiedykolwiek opuściła fabrykę tego producenta. 340 KM w standardzie robi wrażenie. Jednak nie na wszystkich...

Dla nich niemiecki tuner ukrywający się pod nazwą MTM (Motoren Technik Mayer) zaprezentował nowość w swojej ofercie, dla wymagających. Nowością są pakiety modyfikacji dedykowane TT-RS.

Topowa wersja powinna zrobić wrażenie na większości. Dzięki przeprogramowaniu ECU oraz między innymi zmianie układu wydechowego auto może się teraz szczycić mocą aż 424 KM. Urósł też maksymalny moment obrotowy - 560 Nm.

Obraz

Za tymi zmianami idą w parze wyśrubowane osiągi. MTM twierdzi, że osiągnięcie pierwszej setki zajmuje tylko 4,2 sekundy. A prędkość maksymalna wynosi spore 297km/h.

Tak jest w najwyższej wersji. Jednak dla mniej wymagających tuner proponuje nieco mniej modyfikacji. Pierwszy z nich również polega na przeprogramowaniu ECU. Dzięki temu mamy już moc 402KM i 550Nm maksymalnego momentu obrotowego. Trzeci pakiet oferuje 408 KM. Ile za taką metamorfozę? Od 1,900 do 8,586 euro, w zależności od pakietu.

tt.
tt.

W MTM można również pokusić się o modyfikacje stylistyczne. 19 lub 20-calowe aluminiowe felgi z niskoprofilowymi oponami Continental, czy delikatne ospojlerowanie... ale przy tym silniku to już tylko pierdoły.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić od komornika
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić od komornika
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀