Audi pracuje nad nową linią stylistyczną

Gdyby Adolf Hitler wygrał wojnę, prawdopodobnie wszyscy nosilibyśmy jednakowe stroje, różnilibyśmy się tylko wielkością. Dokładnie tak samo jest z Volkswagenem i Audi. Ten drugi, bardziej elokwentny brat, wkrótce ma jednak zmienić strategię stylistyczną i urozmaicić wygląd swoich aut. O co dokładnie chodzi?

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Gdyby Adolf Hitler wygrał wojnę, prawdopodobnie wszyscy nosilibyśmy jednakowe stroje, różnilibyśmy się tylko wielkością. Dokładnie tak samo jest z Volkswagenem i Audi. Ten drugi, bardziej elokwentny brat, wkrótce ma jednak zmienić strategię stylistyczną i urozmaicić wygląd swoich aut. O co dokładnie chodzi?

Na jednym z ostatnich eventów zorganizowanych przez producenta z Ingolstadt, dziennikarzom udało się porozmawiać dłużej z szefem designerów Audi, Stefanem Sielaffem. Człowiek, który odpowiada za wygląd takich modeli jak A1 czy A7 zapowiedział, że już niedługo Niemcy zmienią politykę stylistyczną i wprowadzą drobne zmiany.

Żeby odróżnić od siebie poszczególne modele Audi, producent z Ingolstadt zamierza wprowadzić trzy linie stylistyczne. Pierwsza z nich zarezerwowana będzie dla sedanów oraz aut z nadwoziem kombi, druga dla SUV-ów, a trzecia dla aut sportowych.

Nie wiadomo dokładnie jakie elementy stylistyczne będą odróżniały te trzy typy, oczywiście poza linią nadwozia czy wymiarami. Zapowiedź mini-rewolucji nie jest jednak niczym zaskakującym, a wszystko pozostaje teraz w rękach stylistów Audi. Ponadto, kiedy do produkcji trafią wersje e-Tron, one także dostaną swoją własną linię stylistyczną, żeby na ulicy można było odróżnić morderców pingwinów od ekologów.

Oby tylko nie było tak, że po tych zmianach SUV-y będą różniły się od siebie tylko i wyłącznie wielkością, bo przecież zgodnie z nową polityką, mają reprezentować tę samą manierę stylistyczną.

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Polonez ze znikomym przebiegiem na sprzedaż. Cena? Lepiej usiądź
Polonez ze znikomym przebiegiem na sprzedaż. Cena? Lepiej usiądź
Niemcy nie rezygnują z dużych diesli. Uwielbiany silnik wraca do oferty
Niemcy nie rezygnują z dużych diesli. Uwielbiany silnik wraca do oferty
Renault Espace V (2015-2023) – opinie i typowe usterki
Renault Espace V (2015-2023) – opinie i typowe usterki
Ostrzejszy bat na kierowców. Piraci stracą prawo jazdy jeszcze łatwiej niż do tej pory. Prezydent podpisał zmiany
Ostrzejszy bat na kierowców. Piraci stracą prawo jazdy jeszcze łatwiej niż do tej pory. Prezydent podpisał zmiany
Wyższy limit prędkości. Prezydent podpisał. Docenią to mieszkańcy wsi
Wyższy limit prędkości. Prezydent podpisał. Docenią to mieszkańcy wsi
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Nadciągająca fala tanich części z Chin zagraża niemieckiemu przemysłowi
Nadciągająca fala tanich części z Chin zagraża niemieckiemu przemysłowi
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥