Offroad Marcina: SsangYong Rexton - SUV czy terenówka? Oto odpowiedź

Patrząc na opis techniczny SsangYonga Rextona, można nieprawidłowo ocenić przeznaczenie auta. Ma ramę, reduktor i napęd na cztery koła, więc pierwsze skojarzenie to terenówka. Jednak Rexton jest już innym autem niż jego poprzednicy. Zupełnie innym.

Tego luksusowego SUV-a, nierzadko postrzeganego jako konkurenta Toyoty Land Cruiser, sprawdziłem w warunkach terenowych, by odpowiedzieć na pytanie: jak daleko i z jakim skutkiem zajedzie? A co ważniejsze: czy wyjedzie?

W teście SsangYong Rexton urzekł mnie swoją sprawnością pokonywania terenowych przeszkód, pomimo nieterenowego charakteru. Zachwycił mnie swoim układem napędowym. Gdybym miał zbudować nowoczesną terenówkę, to chętnie skorzystałbym z tej konfiguracji silnik-skrzynia-reduktor.

SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD — test, opinia, spalanie, cena

Arcydzieło wśród SUV-ów, połączenie doskonałych własności jezdnych z wyrafinowanym stylem i wysokim komfortem — tak brzmi hasło reklamowe…

Obserwuj nas na Google News:

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi Outlander 2,0 MiVEC 4WD CVT Intense [test autokult.pl] Mazda 3 Sedan 2,0 SKYACTIV-G AT skyPASSION – test Test długodystansowy Nissana Leafa: stary wyjadacz ciągle ma sporo do zaoferowania Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro – tak wygląda życie z twoim następnym, następnym, następnym samochodem Test: Opel Insignia Grand Sport 2.0 200 KM 9AT - tradycjonaliści będą zadowoleni Peugeot nie zrobi terenówki z 3008. To nie powód, by go skreślać Pierwsza jazda: Jeep Compass 4xe PHEV – mimo elektryfikacji, zachował terenowy charakter Pierwsza jazda: Škoda Enyaq coupe RS iV - "więcej" nie znaczy "lepiej" Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Zaliczyłem oes w elektrycznej Škodzie Fabii RE-X1. Tak wygląda przyszłość rajdów Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych!

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył