Offroad Marcina: SsangYong Rexton - SUV czy terenówka? Oto odpowiedź

Patrząc na opis techniczny SsangYonga Rextona, można nieprawidłowo ocenić przeznaczenie auta. Ma ramę, reduktor i napęd na cztery koła, więc pierwsze skojarzenie to terenówka. Jednak Rexton jest już innym autem niż jego poprzednicy. Zupełnie innym.

Tego luksusowego SUV-a, nierzadko postrzeganego jako konkurenta Toyoty Land Cruiser, sprawdziłem w warunkach terenowych, by odpowiedzieć na pytanie: jak daleko i z jakim skutkiem zajedzie? A co ważniejsze: czy wyjedzie?

W teście SsangYong Rexton urzekł mnie swoją sprawnością pokonywania terenowych przeszkód, pomimo nieterenowego charakteru. Zachwycił mnie swoim układem napędowym. Gdybym miał zbudować nowoczesną terenówkę, to chętnie skorzystałbym z tej konfiguracji silnik-skrzynia-reduktor.

SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD — test, opinia, spalanie, cena

Arcydzieło wśród SUV-ów, połączenie doskonałych własności jezdnych z wyrafinowanym stylem i wysokim komfortem — tak brzmi hasło reklamowe…

Obserwuj nas na Google News:

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Test: Isuzu D-Max 1.9 LSE (2020) - szokująco dobrze zaprojektowany wóz Fiat Freemont 4x2 2,0 Multijet 170 KM Urban & Chevrolet Orlando 2,0 D 163 KM LT+ - wspólny mianownik [test autokult.pl] Opel Meriva 1,6 CDTi Design Edition – test Citroën C4 Cactus 1.6 e-HDi ETG6 Shine - test Test: BMW 440i Gran Coupe xDrive ma swoje lata, ale łączy dwa światy jak nic innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Test długodystansowy Nissana Leafa: 3 rozwiązania z elektryków, za którymi tęsknię w autach spalinowych Test: Porsche 718 Spyder - zbyt dobry dla zwykłych śmiertelników Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – kiedy chcesz iść z duchem czasu, ale jesteś tradycjonalistą

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Pierwsza jazda: Maserati Grecale – zamaskowane spotkanie z najważniejszym modelem w historii marki Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: BMW X5 M50i - żegnamy najlepszego diesla Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać Test: Porsche 911 Turbo S – sprawdziłem go na drogach Małopolski Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Pierwsza jazda: nowe BMW Serii 2 Coupe – miało wrócić do korzeni, a zapatrzyło się w większego brata Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu