Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Jak i kiedy uzyskać dopłatę do samochodu elektrycznego? Sportowe filtry powietrza - czy warto je stosować? Mamy prawo wściekać się na ceny autostrad. Dwa przejazdy A2 są droższe niż rok jazdy w Szwajcarii Tarcze hamulcowe lakierowane metodą UV. Skuteczny sposób na korozję Zautomatyzowana skrzynia biegów - jak pracuje skrzynia półautomatyczna? Schemat gniazda przyczepy - czym różnią się gniazda 7- i 13-pinowe? Przelicznik jednostek momentu obrotowego silnika Niewyważenie kół cz.1 - rodzaje i przyczyny występowania 10 wymówek, które mówią kierowcy jeżdżący na rezerwie. Każdy je słyszał Chłodzenie powietrza, czyli istota stosowania intercoolera Automatyczna skrzynia biegów: ryzyko czy pewniak? Serwisy autoryzowane ASO – czy są lepsze od sieci nieautoryzowanych?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?