Odmłodzony Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Więcej mocy, więcej frajdy

Niedługo po premierze odświeżonej Klasy C, Mercedes pokazał nową wersję AMG C 43. Wzmocnienie jej silnika jest jedną z ważniejszych zmian.

Podobnie jak w przypadku wersji standardowej, Mercedes-AMG C 43 4MATIC przeszedł delikatne zmiany odmładzające jego wygląd, głównie z przodu. Zmieniono przede wszystkim grill z dużym logo i dodano podwójną, grubą listwą biegnącą poziomo. Pod kątem aerodynamicznym zoptymalizowano zderzak. Otwory po bokach układają strugę opływającego nadwozie powietrza.
Podobnie jak w przypadku wersji standardowej, Mercedes-AMG C 43 4MATIC przeszedł delikatne zmiany odmładzające jego wygląd, głównie z przodu. Zmieniono przede wszystkim grill z dużym logo i dodano podwójną, grubą listwą biegnącą poziomo. Pod kątem aerodynamicznym zoptymalizowano zderzak. Otwory po bokach układają strugę opływającego nadwozie powietrza.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

Zadbano również o bardziej wyrazisty kształt dyfuzora z tyłu, a spojler jest lakierowany w ten sam sposób co nadwozie. Klient otrzyma nowy kształt seryjnych, 18-calowych kół, które są dostępne w pięciu różnych kolorach. Jako opcję przewidziano czarne obręcze o średnicy 19 cali.
Zadbano również o bardziej wyrazisty kształt dyfuzora z tyłu, a spojler jest lakierowany w ten sam sposób co nadwozie. Klient otrzyma nowy kształt seryjnych, 18-calowych kół, które są dostępne w pięciu różnych kolorach. Jako opcję przewidziano czarne obręcze o średnicy 19 cali.© fot. mat. prasowe
Wersja C 43 jest napędzana 3-litrowym silnikiem benzynowym V6 z doładowaniem, który po liftingu zyskał 23 KM mocy. Teraz łącznie jest to 390 KM dostępnych przy 6100 obr./min oraz 520 Nm momentu obrotowego w zakresie 2500-5000 obr./min. Jednostka współpracuje z 9-biegowym automatem i stałym napędem na cztery koła. Rozpędza sedana do "setki" w 4,7 s. O możliwie najlepsze właściwości jezdne dba adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control.
Wersja C 43 jest napędzana 3-litrowym silnikiem benzynowym V6 z doładowaniem, który po liftingu zyskał 23 KM mocy. Teraz łącznie jest to 390 KM dostępnych przy 6100 obr./min oraz 520 Nm momentu obrotowego w zakresie 2500-5000 obr./min. Jednostka współpracuje z 9-biegowym automatem i stałym napędem na cztery koła. Rozpędza sedana do "setki" w 4,7 s. O możliwie najlepsze właściwości jezdne dba adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control.© fot. mat. prasowe
Teraz pozostaje nam czekać na topową odmianę C 63 z silnikiem V8 4.0. Do tej pory oferował on 476 KM mocy, a w wersji S 510 KM. W zasadzie nie ma tu już dużego pola do popisu.
Teraz pozostaje nam czekać na topową odmianę C 63 z silnikiem V8 4.0. Do tej pory oferował on 476 KM mocy, a w wersji S 510 KM. W zasadzie nie ma tu już dużego pola do popisu.© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)