Targi w Paryżu bez Lamborghini. Kolejny producent rezygnuje z francuskiej wystawy

Relacje na żywo w mediach ważniejsze niż targi? Lamborghini to kolejny producent samochodów wycofujący się z udziału w Paryskich targach motoryzacyjnych. Najwyraźniej zarząd firmy stracił zainteresowanie jedną z najważniejszych imprez w branżowym kalendarzu. Lista nieobecności tej imprezy jest coraz dłuższa.

Lamborghini rezygnuje ze stoiska na targach w ParyżuLamborghini rezygnuje ze stoiska na targach w Paryżu
Źródło zdjęć: © Fot. Novitec
Jakub Tujaka

Oprócz włoskiego Lamborghini odwiedzający paryski salon nie zobaczą też Aston Martina, Forda, Volvo, Mazdy, Mitsubishi, Opla, Nissana, Subaru, Infiniti ani Rolls-Royce'a. Być może osoby zarządzające wymienionymi wcześniej wytwórniami nie czują już magii targów. W przeszłości premiery były ujawniane dopiero w momencie, kiedy na konferencji prasowej zdejmowano tkaninę zasłaniającą karoserię nowego modelu. Dziś aby ściągnąć publiczność i wzbudzić ciekawość mediów, wszystkie nowa auta można zobaczyć na zdjęciach na kilka dni przez targami, a premiery łatwiej transmitować na żywo w internecie.

Warto przypomnieć, kto zostaje wierny tradycji i planuje swoje stoistko w stolicy Francji. Producenci tacy jak Citroen, Hyundai, Jaguar, Kia, Land Rover, Lexus, Mercedes-Benz, Peugeot, Smart, Suzuki i Toyota nie wyobrażają sobie, że mogłoby ich zabraknąć na tej prestiżowej imprezie.

Kolejnym ciekawym zjawiskiem jest to, że producenci tacy jak Audi, BMW i Mercedes ogłosili, że w 2019 roku nie pojawią się na targach Detroit Auto Show, ponieważ impreza ta jest zaplanowana zaledwie kilka dni po zakończeniu CES w Las Vegas. Co prawda targi CES nastawione są na technologię, ale to właśnie na tej imprezie wytwórcy samochodów chcą chwalić się nowym wyposażeniem, zamiast wydawać pieniądze na typowe targi motoryzacyjne.

Paryski Salon Samochodowy 2018 rozpoczyna się 2 października 2018 roku.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟