Piłkarze Realu Madryt dostali nowe audi. Największym wzięciem cieszyły się SUV-y

Partnerstwo pomiędzy Audi a klubem piłkarskim Real Madryt sięga dwie dekady wstecz. Zawodnicy w ramach umowy sponsorskiej mogą sukcesywnie wymieniać flotę swoich pojazdów. Tym razem większość z nich wybrała SUV-y, choć nie obyło się bez wyjątków.

Sergio Ramos i jego Audi RS6.Sergio Ramos i jego Audi RS6.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Audi
Aleksander Ruciński

Audi to marka, która mocno angażuje się we wsparcie sportowców. Współpraca z mistrzowskim Realem Madryt jest tego jednym z przejawów. Kluczowa kadra trenerska oraz zawodnicy właśnie dostali do dyspozycji zupełnie nowe auta. Każdy mógł wybrać odpowiadający mu model, lecz preferencje okazały się dość przewidywalne.

Największym wzięciem cieszyły się SUV-y z rodziny Q - głównie topowe Q8, ale nie zabrakło też chętnych na elektrycznego e-trona. Co warte odnotowania - po raz pierwszy w historii piłkarze Realu będą jeździć wyłącznie zelektryfikowanymi modelami - począwszy od miękkich hybryd, poprzez plug-iny, a skończywszy właśnie na elektrykach.

Warto odnotować, że nie wszyscy skusili się na SUV-a. Dla przykładu trener, Zinedine Zidane, wybrał praktyczne, lecz szybkie kombi RS 6. Podobnie zresztą jak Sergio Ramos. Z kolei Carlos Casemiro zdecydował się na Audi RS 7. Wielu z nich ma w swoich prywatnych garażach jeszcze ciekawsze auta, ale te dostarczone przez Audi powinny świetnie sprawdzić się w roli codziennych środków transportu.

Ciekawostką jest fakt, że jeszcze kilka lat temu niemiecka marka wspierała również zawodników konkurencyjnej FC Barcelony, lecz w 2019 roku została zastąpiona przez Cuprę.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/11] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟