Pierwsze zdjęcia Maybacha 57S Coupe!

Maybach 57S coupe
Maybach 57S coupe
Arkadiusz Gabrysiak

04.10.2010 18:50, aktual.: 13.10.2022 13:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W maju bieżącego roku pojawiły się pierwsze informacje o limitowanej wersji Maybacha 57S coupe. Dzisiaj prezentujemy Wam pierwsze zdjęcia tego pojazdu w produkcyjnej odsłonie.

W maju bieżącego roku pojawiły się pierwsze informacje o limitowanej wersji Maybacha 57S coupe. Dzisiaj prezentujemy Wam pierwsze zdjęcia tego pojazdu w produkcyjnej odsłonie.

Za stworzenie tego pojazdu odpowiedzialna jest firma Xenatec, która w porozumieniu z koncernem Daimlera przystąpiła do prac związanych z przerobieniem luksusowej limuzyny na luksusowe i ogromne coupe. Dzięki błogosławieństwu Daimlera Maybach 57S będzie oferowany w salonach Maybacha, a zakupione pojazdy będą miały pełną gwarancję producenta.

Maybacha 57S Coupe
Maybacha 57S Coupe

Nie wyobrażam sobie żeby było inaczej, gdyż za Maybacha 57S coupe trzeba zapłacić aż 675 000 euro plus podatki! Za taką cenę dostaniemy jeden ze 100 takich pojazdów na świecie. No cóż, za luksus i chęć wyróżnienia się z tłumu trzeba sporo zapłacić.

Sylwetka samochodu wygląda na bardziej smukłą, jednak nie dajcie się zmylić. Jest to ogromny samochód - w końcu zbudowany został na płycie podłogowej Maybacha 57S, przez co rozstaw osi wynosi aż 3,39 metra.

W środku zbyt wiele się nie zmieniło - dominuje oczywiście luksus i spora ilość elektronicznych gadżetów. Pod maską znajdziemy także jednostkę z Maybacha 57S - 6,0-litrowy silnik V12 o mocy 612 KM i momencie obrotowym równym 1000 Nm.

Maybach 57S Coupe
Maybach 57S Coupe

Nie ma jeszcze oficjalnych danych dotyczących osiągów, jednak najprawdopodobniej nie będą one znacznie odbiegać od tych znanych z 4-drzwiowej wersji, a więc: niecałe 5 sekund do 100 km/h oraz prędkość maksymalna elektronicznie ograniczona do 275 km/h. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że jest to limitowana wersja coupe, może Maybach zdecyduje się na ściągnięcie elektronicznego "kagańca".[block position="inside"]8634[/block]

Źródło: World Car Fans

Źródło artykułu:WP Autokult