Nowy model TATA Motors - Indigo Manza

Wiemy, że pojazdy firmy TATA Motors nie należą do grupy najgorszych na świecie. Nowy model koncernu - Indigo Manza - tylko potwierdza tę tezę. W standardzie oferuje on m.in. ABS, poduszki powietrzne, łamaną kolumnę kierowniczą i masywne wzmocnienia boczne.

TATATATA
Mateusz Gajewski

Przy okazji prezentacji modelu na rodzimym rynku, prezydent Tata Motors, Rattan Tata, powiedział: Indigo Manza jest nowoczesnym, uwzględniającym wymagania klientów sedanem zbudowanym na nowej platformie i ma ogromny potencjał do bycia liderem w swoim segmencie.

Wiemy, że pojazdy firmy TATA Motors nie należą do grupy najgorszych na świecie. Nowy model koncernu - Indigo Manza - tylko potwierdza tę tezę. W standardzie oferuje on m.in. ABS, poduszki powietrzne, łamaną kolumnę kierowniczą i masywne wzmocnienia boczne.

Przy okazji prezentacji modelu na rodzimym rynku, prezydent Tata Motors, Rattan Tata, powiedział: *Indigo Manza jest nowoczesnym, uwzględniającym wymagania klientów sedanem zbudowanym na nowej platformie i ma ogromny potencjał do bycia liderem w swoim segmencie.

Mierzący 4,4-metra pojazd jest zupełnie świeżą konstrukcją firmy TATA. Dzięki obszernym rozmiarom (szerokość 1,7m., rozstaw osi 2520mm) oferuje on dość sporą ilość miejsca we wnętrzu, dla pasażerów. Spokojnie może w nim podróżować 5 osób. Wygląd wnętrza także jest na całkiem porządnym poziomie - dwutonowa deska rozdzielcza pokryta miękkim materiałem, a do tego dochodzi konsola centralna zawierająca odtwarzacz muzyczny w rozmiarze 2 DIN ze złączem USB i Bluetooth oraz sterowaniem za pomocą przycisków umieszczonych na kierownicy. Wyższa półka, nieprawdaż?

Pod maską modelu może pracować jedna z dwóch dostępnych jednostek. Do wyboru oferowane są:

  • 90-konny diesel Quadrajet o pojemności 1,3-litra, z zasilaniem common rail;
  • 90-konny benzyniak o pojemności 1,4-litra z układem zmiennych fal rozrządu.

Obie jednostki opracowano w kooperacji z Fiatem. Jedynym minusem tego pojazdu jest fakt, że ma on być oferowany tylko na rynku indyjskim. Gdyby trafił do nas, to Dacia Logan zyskałaby sporego konkurenta.

Źródło: samar

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km