Hyundai Tucson 4. generacji jest droższy niż poprzednik, ale dużo zyskał. Polskie ceny modelu

Tucson 3. generacji był nie tylko jednym z najpopularniejszych autem koreańskiej marki, ale też najchętniej wybieranym modelem Hyundaia w Polsce. Teraz debiutuje nowa odsłona, która przeszła prawdziwą rewolucję. Zyskała wiele cech, które dają jej szansę na powtórzenie sukcesu poprzednika. Poznaliśmy jej ceny w Polsce.

Bazowa cena nowego Tucsona jest wyższa, ale samochód też oferuje więcej
Bazowa cena nowego Tucsona jest wyższa, ale samochód też oferuje więcej
Źródło zdjęć: © fot. Filip Buliński
Filip Buliński

20.11.2020 | aktual.: 16.03.2023 15:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

To, co najbardziej rzuca się w oczy w nowym Hyundaiu Tucsonie, to z pewnością stylistyka. Przedni pas elementami jak np. światła do jazdy dziennej, które po wyłączeniu zlewają się z atrapą chłodnicy, tworząc jednolitą całość to element, którego nie spotkamy w żadnym innym aucie.

Hyundai nie tylko stylistycznie, ale także materiałowo i wyposażeniowo zrobił ogromny krok do przodu i w wielu kwestiach zawstydza konkurencję. Oczywiście przełożyło się to na cenę – bazowy model Tucsona zaczyna się od 99 990 zł, czyli o 18,6 tys. zł więcej od schodzącej generacji, ale pamiętajmy, że otrzymał też nowy, mocniejszy o 18 KM silnik i zupełnie nowe wersje wyposażenia: Start, Modern, Smart, Executive i Platinum.

Silniki benzynowe:

  • 1.6 T-GDI (150 KM) 2WD 6MT - Start - od 99 900 zł;
  • 1.6 T-GDI (150 KM) 2WD 7DCT Mild Hybrid 48V – Smart-od 133 900 zł;
  • 1.6 T-GDI (180 KM) 4WD 7CDT Mild Hybrid 48V – Smart-od 144 900 zł.

Silnik Diesla:

  • 1.6 CRDI (136 KM) 2WD 7DCT Mild Hybrid 48V – Smart–od 149 900 zł.

Hybrydy:

  • 1.6 T-GDI (230 KM) 2WD 6AT HEV – Modern – od 137 900 zł;
  • 1.6 T-GDI (230 KM) 4WD 6AT HEV – Modern – od 146 900 zł.

W cenę każdego modelu wliczona jest także 5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów oraz 5-letnia usługa assistance. W późniejszym czasie ofertę uzupełni hybryda plug-in oparta o benzynowe 1.6 T-GDI i 91-konny silnik elektryczny o łącznej mocy 265 KM. Można zauważyć sporą różnicę w cenie, między 150-konnymi wariantem benzynowym w wersjach z manualną lub dwusprzęgłową skrzynią biegów. Wynika to nie tylko z obecności układu miękkiej hybrydy i innej skrzyni w tym drugim modelu, ale także z faktu, że parowany jest dopiero z 3 stopniem wyposażenia.

Wersje wyposażenia Hyundaia Tucsona

Tak jak już wcześniej zostało wspomniane, Hyundai zmienił nazwy dla swoich wersji wyposażenia. W przyszłym roku, do oferty dołączy także usportowiona odmiana N-Line. W przeciwieństwie do poprzednika, w nowym Tucsonie istnieje możliwość sparowania bazowego silnika z najwyższym wariantem wyposażenia.

  • Start – od 99 900 zł – standardowo m.in. klimatyzacja manualna, tempomat, kamera cofania, 8-calowy ekran systemu multimedialnego, schowek pod podłogą bagażnika, LED-owe światła do jazdy dziennej, poduszki powietrzne przednie, boczne, kurtynowe i centralna, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, asystent informujący o odjechaniu pojazdu przed nami, asystent podążania na pasie ruchu, system unikania kolizji czołowych z wykrywaniem pieszych.
  • Modern – od 109 900 zł – dodatkowo m.in. podgrzewana kierownica i przednie fotele, dźwignia zmiany biegów i kierownica obszyte skórą, 17-calowe felgi aluminiowe, przygotowanie do zamontowania haka holowniczego
  • Smart – od 119 900 zł – dodatkowo m.in. 2-strefowa klimatyzacja automatyczna, czujnik deszczu, regulacja odcinka lędźwiowego fotela kierowcy, cyfrowe zegary z wyświetlaczem 10,25”, 2 porty USB dla pasażerów z tyłu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, relingi dachowe, lusterka boczne składane elektrycznie.Ładowarka bezprzewodowa i 10,25-calowy ekran systemu multimedialnego występuje w pakiecie za 5500 zł.
  • Executive – od 129 900 zł – dodatkowo m.in. asystent unikania kolizji czołowych przy lewoskręcie, podgrzewana tylna kanapa, 3-strefowa klimatyzacja, inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go, dostęp bezkluczykowy, ładowarka bezprzewodowa, system multimedialny z 10,25-calowym ekranem, oświetlenie ambientne, pełne reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętu, tylne światła LED, osłony zderzaków w kolorze srebrnym.Za dopłatą możemy mieć system audio Krell (2200 zł), dwukolorowe nadwozie (3100 zł), elektrycznie sterowaną klapę bagażnika (2300 zł) czy pakiet obejmujący panoramiczne okno dachowe z LED-owym oświetleniem wnętrza (4900 zł).
  • Platinum – od 141 900 zł – dodatkowo m.in. system monitorowania martwego pola z funkcją wyświetlania obrazu na ekranie zegarów, system monitorowania tylnej kanapy, elektrycznie sterowana tylna kanapa, system kamer 360 stopni, system audio Krell, żaluzje przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach, 19-calowe felgi aluminiowe, dwukolorowe nadwozie.Za dopłatą można mieć panoramiczne okno dachowe z LED-owym oświetleniem wnętrza (2300 zł), specjalną tapicerkę Teal (1000 zł), skórzane wykończenie, z elektrycznym sterowaniem fotela kierowcy, pamięcią ustawień i wentylacją obu foteli przednich (8500 zł) oraz pakiet obejmujący asystenta jazdy autostradowej i regulację twardości zawieszenia (5000 zł).
Źródło artykułu:WP Autokult
Hyundaisegment ccrossover/suv
Komentarze (21)