Nowa Dacia Logan MCV - duże kombi za małą cenę [Genewa 2013]

Dacia przywiozła do Genewy drugą generację modelu Logan w wersji MCV, czyli kombi. Odmiana sedan podczas swojej premiery cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Zapewne podobnie jest w przypadku wariantu dwubryłowego.

Obraz
Rafał Warecki

Dacia przywiozła do Genewy drugą generację modelu Logan w wersji MCV, czyli kombi. Odmiana sedan podczas swojej premiery cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Zapewne podobnie jest w przypadku wariantu dwubryłowego.

"Duże kombi za małą cenę" - tak Dacia przedstawia swój nowy model. Rzućmy więc okiem na możliwości przewozowe. Samochód ma długość 4490 mm i jest w stanie zmieścić przedmioty mierzące do 2700 mm. Przestrzeń bagażowa pomieści 573 litry, a w przypadku złożenia tylnej kanapy nawet 1518 litrów, dodatkowe 16 litrów można zmieścić w schowkach wewnątrz kabiny pasażerskiej.

Z przodu samochód wygląda tak samo jak wersja sedan, tylna część nadwozia jest estetyczna i prosta, nie ma co szukać tutaj stylistycznych fajerwerków, jest po prostu poprawnie i w przeciwieństwie do poprzedniej generacji przyjemnie dla oka.

Nowa Dacia Logan MCV będzie dostępna z trzema jednostkami napędowymi - zasilanym benzyną 1,2 o mocy 75 KM, trzycylindrowym 0,9 l TCe 90 generującym 90 KM i pracującym na oleju napędowym 1,5 dCi o takiej samej mocy maksymalnej jak mocniejsza benzyna.

W opcjach wyposażenia będą dostępne takie pozycje jak nawigacja z dotykowym ekranem o przekątnej 7 cali, lepszy zestaw nagłośnieniowy czy tempomat. Zamówienia na auto rozpoczną się w kwietniu, odbiory będą realizowane od lipca, cena zaczynają się poniżej 8000 funtów (oficjalne informacje na rynek brytyjski).

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/6] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥