MINI Rocketman zyskuje przy bliższym poznaniu [wideo]

Po tym, jak zobaczyliśmy w Genewie na własne oczy MINI Rocketmana, możemy powiedzieć tylko tyle, że wszelkie informacje, które pojawiły się o tym aucie przed targami, można uznać za niezbyt trafne.

MINI RocketmanMINI Rocketman
Piotr Wielgus

Jeszcze przed pokazaniem pierwszych fotografii Rocketmana MINI zapowiadało, że chce stworzyć auto klasyczne, nawiązujące do pierwszych samochodów tej marki. Miało ono przypominać pierwsze MINI przede wszystkim rozmiarami, ale także samym pomysłem na auto - prostym, bez wielkiej liczby gadżetów, dla wszystkich.

MINI Rocketman
MINI Rocketman

Po opublikowaniu pierwszych fotografii koncepcyjnego MINI - czar prysł. Okazało się, że firma należąca do BMW proponuje auto kosmiczne, niemające nic wspólnego z romantyzmem pierwszego MINI. Auto, w którym wszechobecne są rozwiązania już chyba kolejnego wieku, które epatuje nowoczesnością i futuryzmem.

MINI Rocketman
MINI Rocketman

Dziś możemy Wam powiedzieć, że nie jest ani oldschoolowo, ani przesadnie futurystyczne. Jest chyba w sam raz. Pod względem gabarytów, linii bocznej i przodu, szczególnie reflektorów, nowy Rocketman bez wątpienie przypomina pierwsze MINI. Na żywo auto nie jest tak futurystyczne, jak na fotografiach, które przed Genewą trafiły do mediów.

Mini Rocketman Concept - Geneva Motor Show 2011

Przyszłość zaczyna się we wnętrzu tego autka - jest wiele rozwiązań, których nie można określić inaczej niż kosmiczne - mnóstwo diod LED, ekranów LCD i ultranowoczesnych rozwiązań, szczególnie biorąc pod uwagę otwieranie drzwi czy bagażnika. Na pewno nie jest jednak aż tak stratosferycznie, jak zapowiadały to pierwsze oficjalne zdjęcia. Na żywo jest o wiele lepiej i chyba ta informacja jest dla fanów MINI najważniejsza.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa