Mercedes CLS przeszedł facelifting. Znajdź 5 różnic

Trzecia generacja Mercedesa CLS ma już 4 lata. W Stuttgarcie uznali więc, że najwyższy czas na lifting. Zmian wizualnych jest jednak naprawdę niewiele - sportowo wystylizowana limuzyna wyglądała świetnie i tak pozostało.

Trzeba naprawdę się przyjrzeć, żeby dostrzec różnice.Trzeba naprawdę się przyjrzeć, żeby dostrzec różnice.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Mercedes
Aleksander Ruciński

Po co zmieniać coś, co nadal wygląda świeżo i dobrze - najwyraźniej właśnie z takiego założenia wyszli styliści Mercedesa, którzy w "nowym" CLS-ie zmodyfikowali wyłącznie detale. Ostrzej narysowany przedni zderzak z obowiązkowym splitterem w każdej wersji, zmieniona faktura atrapy chłodnicy oraz nowe opcje wykończenia to główne atrakcje liftingu.

W cenniku znajdziecie m.in. nowe wzory felg czy niedostępne dotychczas lakiery, z pięknym Spectral Blue Metallic na czele. Niewiele dzieje się też we wnętrzu, jeśli nie liczyć całkowicie przeprojektowanej kierownicy. Oczywiście nadal jest ona okrągła, ale teraz ma bardziej sportowy kształt i precyzyjnie działające czujniki pozwalające określić, czy kierowca nie nadużywa systemów wspomagania jazdy i przykłada się do prowadzenia.

Klienci będą mogli też zdecydować się na wykończenie w szlachetnym drewnie łączone z kilkoma rodzajami skóry. Mercedes umożliwia łączenie kilku barw w ramach pakietu Designo, więc spotkanie dwóch identycznie skonfigurowanych egzemplarzy nie będzie łatwe. A co znajdziemy pod maską?

Nowa kierownica to główna atrakcja w kabinie.
Nowa kierownica to główna atrakcja w kabinie. © mat. prasowe / Mercedes

To co dotychczas, czyli diesle 220 d 194 KM, 300 d 4MATIC 265 KM i 400 d 4MATIC 330 KM. Chętni na benzyniaka mogą natomiast wybrać 300-konne wydanie 350 lub 367-konną odmianę 450. Natomiast poszukujący mocnych wrażeń mają do wyboru wersję CLS 53 AMG z 435-konną 3-litrówką.

Pierwsze egzemplarze odświeżonego CLS-a mają pojawić się w salonach w drugiej połowie 2021 roku. Na razie nie wiadomo, jak lifting wpłynie na ceny, choć zapewne można spodziewać się nieco wyższych kwot.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/44] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟