Hyundai HB20 R-Spec – zapowiedź hot-hatcha

Hyundai przywiózł na targi motoryzacyjne w São Paulo model HB20 w koncepcyjnej wersji R-Spec.

Obraz
Wojciech Kaczałek

Hyundai HB20 to pojazd typu cross opracowany na rynek brazylijski ("HB" to skrót od "Hyundai Brazil"). Samochód standardowo ma podniesione zawieszenie, jednak w przypadku R-Spec jest inaczej.

Studium usportowionej odmiany zostało wyposażone w 17-calowe felgi i hamulce Brembo. Matowoniebieskie auto ma poszerzone błotniki. Przednie i tylne zderzaki mają pokaźne otwory wentylacyjne.

Tylny spojler został wykonany z włókna węglowego. Układ wydechowy jest zakończony dwiema końcówkami. Do wykończenia wnętrza posłużyła m.in. Alcantara. Kierownica jest u dołu spłaszczona.

Hyundai milczy na temat napędu. Możliwe, że jest HB20 R-Spec to przymiarka producenta do nowego hot-hatcha. Firma zamierza wprowadzić do oferty niewielkie, globalne auto sportowe, które ma zostać przypisane do nowej podmarki N.

Hyundai HB20 R-Spec - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/7] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów