Brak mocy – TechArt Cayenne S Diesel (2013)

Brak mocy – TechArt Cayenne S Diesel (2013)

Brak mocy – TechArt Cayenne S Diesel (2013)
Olgierd Lachowski
22.02.2013 18:30, aktualizacja: 07.10.2022 21:14

Planujący wielkie debiuty na salon samochodowy w Genewie TechArt jeszcze przed wystawą w Szwajcarii postanowił podać informacje dotyczące tuningu Porsche Cayenne S Diesel. Czego dowiadujemy się z notki prasowej TechArta?

Dowiadujemy się, że jedna z nowszych wersji Porsche Cayenne to odmiana S Diesel – ależ odkrycie. Następny przełom to uznanie Cayenne za SUV-a…

Wreszcie tuner informuje, że auto może być wyposażone w pakiet stylistyczny. Składa się on z niewielkiego (na szczęście) spojlera z przodu, nakładek na progi, udającego dyfuzor fartucha pod zderzakiem z tyłu, dachowego spojlera nad tylną szybą oraz brwi na przednich i tylnych światłach. Dodatkowo można zamówić podwójne światła halogenowe lub kolejne światła mijania.

Obraz

Jak zwykle do zestawów optycznych TechArt dodaje swoje felgi. Do Porsche Cayenne dostępne są obręcze o średnicach od 20” do aż 23”.

Tuner nie pomija też wnętrza. Wśród modyfikacji jest opcja zmiany tapicerki na skórzaną (ze skóry lepszej niż oryginalna) lub z Alcantary. Oba materiały mogą mieć dowolny, wybrany przez właściciela auta kolor. Niemcy oferują też własne sportowe kierownice z łopatkami do zmiany biegów. Sprzedawane są te same dźwigienki.

Po takiej firmie jak TechArt każdy będzie się spodziewał przeróbek mechanicznych, tym bardziej że przedsiębiorstwo przedstawia zdjęcia jeżdżącego samochodu, a nie szkice konceptu. Tymczasem w przypadku Cayenne S Diesel tuner nie ma, przynajmniej na razie, nic do zaoferowania. Podobno trwają już pracę nad nowym ECU. Ile będzie z tego dodatkowych koni? Nie wiadomo.

Obraz

Na razie auto z widlastą ósemką o objętości skokowej 4,1 l ma moc 382 KM przy 3750 obr./min i moment obrotowy 850 Nm w przedziale 2000-2750 obr./min. Takie parametry tego silnika o zapłonie samoczynnym są osiągane m.in. dzięki bezpośredniemu wtryskowi oleju napędowego i turbosprężarkom.

Co będzie z tuningiem motoru Porsche Cayenne S Diesel dowiemy się z pewnością już niedługo – na salonie w Genewie.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/4]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)