BMW X3 M oraz X4 M z pakietami M Performance. Pozwolą się wyróżnić

Sportowe SUV-y BMW już w serii są pojazdami, które dość mocno rzucają się w oczy. Gdyby jednak komuś było mało, Bawarczycy przygotowali dodatkowy pakiet M Performance. Wbrew oczekiwaniom, wpływa on wyłącznie na prezencję pojazdu, co powinno przypaść do gustu wszystkim tym, którzy pragną wyróżnić się z tłumu.

Pakiet M Performance to propozycja dla największych wielbicieli sportowych BMW.Pakiet M Performance to propozycja dla największych wielbicieli sportowych BMW.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Zestaw modyfikacji dla obydwu modeli składa się z bardzo podobnych elementów. Stworzono je z włókna węglowego, więc nie powinny odczuwalnie wpłynąć na wzrost masy pojazdu. Tym co najbardziej rzuca się w oczy jest oczywiście przedni zderzak z ogromnymi wlotami powietrza. Nietrudno zauważyć także atrapę chłodnicy zastąpioną karbonowym odpowiednikiem.

W modelu X3 klienci mogą liczyć również na delikatny spojler tylnej klapy, podczas gdy X4 zyskało owiewki okalające tylną szybę. To detale sprawiające, że bawarskie SUV-y prezentują się jeszcze agresywniej. Jak przystało na odmianę M-Performance, nie mogło też oczywiście zabraknąć ozdobnych naklejek, biegnących wzdłuż nadwozia. Czerwono-niebieskie barwy M-Sport dobrze komponują się z białym lakierem.

BMW nie zapomniało również o wnętrzu, w którym też króluje włókno węglowe. Pokryto nim nie tylko elementy kokpitu, ale i kierownicę, niektóre przyciski, czy łopatki do zmiany biegów. Poza tym można liczyć na sporą ilość alkantary i szlachetnej skóry. Oczywiście wszystko w ciemnych barwach jak przystało na sportową kabinę.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Klienci, którzy zdecydują się na zakup pakietu M Performance mogą dodatkowo liczyć na akcesoryjną torbę podróżną oraz obudowę kluczyka w barwach nawiązujących do nadwozia. Szkoda tylko, że w parze z wizualnymi detalami nie idą żadne poprawki osiągów. Z drugiej jednak strony, X3 M oraz X4 M już w serii nie rozczarowują osiągami, a chętni na więcej mogą skorzystać z bogatej oferty niefabrycznych tunerów.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/9] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne