Autentyczna replika kierownicy bolidu Ferrari

Ostatnie kilkanaście miesięcy było bardzo owocne dla wszystkich miłośników symulatorów. Gran Turismo 5, Logitech G27, Fanatec Porsche oraz kierownica Thrustmaster T500 RS. Ta ostatnia firma ma jednak jeszcze coś, tym razem dla fanów Formuły 1.

TH-RSTH-RS
Bartosz Pokrzywiński

Ostatnie kilkanaście miesięcy było bardzo owocne dla wszystkich miłośników symulatorów. Gran Turismo 5, Logitech G27, Fanatec Porsche oraz kierownica Thrustmaster T500 RS. Ta ostatnia firma ma jednak jeszcze coś, tym razem dla fanów Formuły 1.

Jakiś czas temu Thrustmaster pokazał światu swoją wizję "porządnej" kierownicy, która została oficjalną kierownicą Gran Turismo 5. 1080 stopni obrotu 30 centymetrowego koła, ogromne łopatki oraz dwa tryby ustawiania pedałów, z czego jeden miał odwzorowywać warunki panujące w bolidzie Formuły 1.

Teraz wszyscy miłośnicy królowej sportów motorowych ucieszą się jeszcze bardziej, bowiem Thrustmaster zaprezentował dodatek do tego zestawu, kierownicę stworzoną we współpracy z Ferrari. Jest to autentyczna replika koła kierownicy z tegorocznego bolidu zespołu Scuderii, którym jeżdżą Felipe Massa i Fernando Alonso.

TH-RS
TH-RS

Środek ze szczotkowanego metalu, uchwyty z gumy oraz niemal wszystkie w pełni programowalne przyciski i funkcje, które dostępne są w prawdziwym bolidzie. Teraz pozostaje tylko znaleźć grę, która obsłuży tę kierownicę.

Twórcy twierdzą, że urządzenie współpracuje z Playstation 3 oraz komputerami PC. Koszt standardowego zestawu z kierownicą Thrustmaster to 599 dolarów. Dodatkowa kierownica od Ferrari to wydatek rzędu 199 dolarów. Więc cały set będzie nas kosztował około 800 dolarów. Sporo, jednak miłośnicy F1 z pewnością docenią to urządzenie.

  • TH-RS
  • TH-RS
  • TH-RS
  • TH-RS
[1/4] TH-RS Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny