Audi A1 się przewróciło... na oficjalnej imprezie promocyjnej!

Audi uważam za prawdziwego profesora marketingu. To, co zwykle robią aby zachęcić resztę świata do kupowania ich produktów robi na mnie wrażenie. Mają najlepsze reklamy, a przynajmniej jedne z najlepszych, mają świetny produkt i mają... pecha! Bowiem, podczas ostatniej imprezy w Belgii wynajęty kaskader zabił wszystko, na co tak zawzięcie pracowało Audi przez miesiące budując wizerunek nowego modelu A1.

Obraz
Michal Grygier

Audi uważam za prawdziwego profesora marketingu. To, co zwykle robią aby zachęcić resztę świata do kupowania ich produktów robi na mnie wrażenie. Mają najlepsze reklamy, a przynajmniej jedne z najlepszych, mają świetny produkt i mają... pecha! Bowiem, podczas ostatniej imprezy w Belgii wynajęty kaskader zabił wszystko, na co tak zawzięcie pracowało Audi przez miesiące budując wizerunek nowego modelu A1.

Bardzo ciekawy event w Belgii, gdzie Audi próbowało przekonać ludzi do tego, że A1 jest sportowe i sprawia przyjemność z jazdy. Częścią całego tego spektaklu była ściana grozy (sam ją tak nazwałem, to nie jest nazwa Audi), czyli coś jak połowa half-pipe'u, na który kolejno wjeżdżało A1 prowadzone przez kaskadera-instruktora z pasażerem na prawym fotelu. Niestety, to co wychodzi 99 razy, za setnym razem nie wychodzi. I tak stało się tutaj.

Obraz

Nawiązując do świadków wydarzenia, gdy A1-ka z wkładką zleciała z tej dość wysokiej ściany od razu podbiegło kilku pracowników Audi i samochód postawiono na koła. Pasażerowi i kierowcy nic się nie stało. Potłuczone auto szybko przykryto płachtą i zabrano z pola widzenia publiczności.

Rzecznik prasowy Audi Belgium, Thomas De Meuter powiedział, że pasażerom nic się nie stało, a jedynie mają kilka zadrapań od potłuczonego szkła. Po czym dodał: "Wjeżdżanie na quarter pipe jest ekstremalną sytuacją nie zdarzającą się w codziennym użytkowaniu samochodu". To fakt, ale co nieco w głowie zostaje i w Belgii swoje zdanie o A1 będą już mieli. Dość przewrotne zdanie...

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥