Test: Škoda Karoq - Dlaczego nie ma hybrydy pod maską?

Škoda Karoq zadebiutowała w 2017 roku. Kuracja odświeżająca, którą ten samochód niedawno przeszedł, to nie tylko zmiany wizualne. Silniki również zostały delikatnie zmodyfikowane, dzięki czemu samochód spełnia restrykcyjne normy emisji spalin. W filmie opowiadam więcej o tym modelu.

Škoda Karoq — test wideo

Facelifting zapewnił Škodzie Karoq nowe reflektory oraz tylne lampy, przeprojektowane zderzaki i nowy wzór grilla. Estetyczny charakter tych zmian to jednak nie wszystko, bo za nimi kryje się również poprawione aerodynamika, co sprawiło, że Karoq ma obniżone o 10 proc. opory powietrza, co przekłada się na niższą emisję spalin.

Zmodyfikowane jednostki o oznaczeniu EVO również przyczyniły się do obniżenia ilości CO2 w spalinach. Niemniej w połączeniu z nowym oprogramowaniem sterującym pracą silnika oraz skrzyni biegów nie pozostaje to bez znaczenia dla wrażeń z jazdy, ponieważ w niektórych sytuacjach kierowca może odnieść wrażenie, jakby samochód nie chciał przekazać całego momentu obrotowego na koła.

We wnętrzu zmiany są symboliczne i ograniczają się do wprowadzenia wirtualnych zegarów oraz nowych materiał wykończenia wnętrza, które mogą pochodzić z ekologicznych źródeł. Cennik odświeżonego Karoq'a otwiera kwota niecałych 107 tysięcy złotych. Jeżeli jesteście ciekawi, jak jeździ ten samochód oraz jaki jest jego wymiar praktyczny, zapraszam do oglądania.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Vlog: Pierwsze wrażenia po spotkaniu z Oplem Mokką e Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi BMW 320d Gran Turismo Modern (3 GT) - test Suzuki Celerio 1.0 - test, opinia, spalanie, cena Dacia Dokker Laureate 1,5 dCi 90 – test Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera Test długodystansowy: VW ID.3 vs VW Golf 1.5 eTSI, czyli bitwa na pragmatyzm Test: Renault Megane E-Tech - ma sens, nawet jeśli się pomylisz Renault Zoe Zen - test [cześć 1] Mitsubishi Outlander 2,0 MIVEC Instyle Navi 4WD CVT [pierwsza jazda autokult.pl] Volvo XC70 D5 2,4D AWD Summum - szorstka męska przyjaźń [test autokult.pl] Test: Renault Koleos 2.0 dCi Initiale Paris – pozorowany przepych

Popularne w tym tygodniu:

Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet - definicja prędkości nabrała nowego znaczenia Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto