Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Opony wielosezonowe – produkt uniwersalny czy marketingowy trik? V8: Ferrari kontra reszta świata Testy bezpieczeństwa, awaryjności, spalania a zakup auta Reaktor katalityczny - czyli nasz stary dobry "katalizator" Na tych benzynowych, sześciocylindrowych silnikach możesz polegać U kogo OC podrożało najbardziej i dlaczego warto szukać lepszej oferty? Co to jest moduł komfortu w samochodzie i gdzie go znaleźć? Chłodzenie [technika wyścigowa odc. 26] Test letnich opon ADAC 2018. Ogumienie dla kompaktów i aut miejskich BMW, Audi, Mercedes - sprawdzamy wartość rezydualną segmentu premium [cz. 1] Głęboka kałuża i poważne szkody. Co można zniszczyć w samochodzie? Co grozi za jazdę bez uprawnień?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady?