Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Sprawdzenie skuteczności amortyzatorów jest trudne. Dlaczego? Opony całoroczne to w praktyce opony na jesień. Pozwalają zapomnieć o kilku problemach Reflektory samochodowe - budowa i wpływ zabiegów stylistów? Benzynowy silnik turbo – 5 rzeczy, których nie powinieneś z nim robić Wiesz, który przycisk wybrać? Pomogą kontrolki Jak działa stabilizator - kompendium wiedzy Wszystko, co musisz wiedzieć o boosterach Układy zawieszenia w samochodach osobowych Jak dobrze ubezpieczyć się od kradzieży samochodu? Jak fińska guma sprawdza się w warunkach polskiej zimy? Test opon Nokian WR D4 Gradobicie to nie koniec świata. Jak usunąć wgniecenia i uzyskać odszkodowanie? Zobacz, co ci się należy z OC sprawcy. Nie daj się oszukać przy naprawie auta

Popularne w tym tygodniu:

Używaj z głową i pamiętaj: światło przeciwmgłowe wypala oczy "Można wracać na kołach" - z nielegalnymi tablicami i niedopuszczeniem do ruchu Jak przygotować auto do zimy? Płyn do spryskiwaczy i opony to za mało Płacenie za przejazd autostradami A2 i A4. Wszystko, co musisz wiedzieć Czujnik położenia wału – przez ten drobiazg auto nie chce odpalać Przystanki wiedeńskie - czy wiesz jak z nich korzystać? Zaparowane szyby to problem, który łatwo rozwiązać. Zobacz jak Jak zainstalować aplikację e-toll? Od 1 grudnia zapłacisz nią za autostrady Od przyszłego roku mandat 1500 zł za kolizję. Ale zawsze można się dogadać Długodystansowy test wideorejestratorów za 500-650 zł. Wytrzymały oba, a który lepszy? Uważaj na czarny lód - niebezpieczeństwo, którego nie widać System e-TOLL już jest obowiązkowy. Oto wszystko, co musisz wiedzieć