Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Układ wydechowy [technika wyścigowa odc. 23] Jak używać kierunkowskazów na rondzie? Kierowcy wciąż tego nie rozumieją Opony całoroczne – czym się różnią od opon sezonowych? Podział typów nadwozi samochodu [cz. 2] – czym jest fastback, czym coupé? Cykl Atkinsona-Millera - sposób na oszczędniejsze silniki Test opon zimowych GTU 2017: ogumienie dla SUV-a Świece żarowe - jak wykręcić urwaną świecę bez demontażu głowicy silnika? Sprzęgło, przegub, a może wał Kardana? Przekładnia zębatkowa [układ kierowniczy] Kolizja lub wypadek z obcokrajowcem - jak się zachować? Zainwestujmy w motocykl teraz, żeby zarobić na wiosnę. Podpowiadamy, co kupić Ocena wyglądu świec zapłonowych [część 2]

Popularne w tym tygodniu:

Motoryzacyjne mity, w które wciąż wierzymy. Lepiej poznać prawdę Oznaczenia opon. Można się z nich wiele dowiedzieć Najlepsze silniki benzynowe w swoich klasach – które polecamy w samochodach używanych? Silniki benzynowe, których nie warto kupować. Są bardzo podobne do tych polecanych Jak dbać o koło dwumasowe? Światła przeciwmgielne - zasady, przepisy, prawo Opony całoroczne to w praktyce opony na jesień. Pozwalają zapomnieć o kilku problemach Rozpórka zawieszenia - czym jest i czy warto ją stosować? Opona letnia z homologacją zimową – czym się różni od całorocznej? Światła drogowe - kiedy i jak ich używać zgodnie z prawem? Dywaniki samochodowe - jakie wybrać: welurowe czy gumowe? Lotnisko Katowice-Pyrzowice – parking: lokalizacje i ceny